anoniem Geplaatst: 20 oktober 2004 Delen Geplaatst: 20 oktober 2004 ik verstuur nog wel eens email naar een groepje via "BCC" (zodat niet iedereen alle email adressen ophaalt) . Tot 2 x toe keeg ik van dezelfde 4 adressen de mail terug. Ze zijn alle bij verschillende servers zoals 12move.nl, worldonline.nl of knmg.nl .Als ik de mail gewoon via adressering "Aan"verstuur gaat het goed, dus de adressen zijn wel juist. Is hier een verklaring voor? Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 20 oktober 2004 Auteur Delen Geplaatst: 20 oktober 2004 een bcc blokkering bij de geadresseerden? Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 20 oktober 2004 Auteur Delen Geplaatst: 20 oktober 2004 hoe kun je "BCC"vergrendelen? Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 20 oktober 2004 Auteur Delen Geplaatst: 20 oktober 2004 ik weet niet of het in outlook (zonder express) kan, moet je bij anderen te rade gaan. zo te zien niet bij outlook express. vaak hebben bedrijven wel een mogelijkheid dit te blokkeren Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 20 oktober 2004 Auteur Delen Geplaatst: 20 oktober 2004 dus dan zou het aan de respectievelijke servers lkunnen liggen. Hartelijk dank voor het meedenken. Quote Link naar reactie
Aanbevolen berichten
Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen