anoniem Geplaatst: 20 oktober 2004 Delen Geplaatst: 20 oktober 2004 Goedemiddag, Ik heb zelf ADSL Lite van Wanadoo. Het valt mij op dat het erg lang duurt voordat de gevraagde pagina's worden geopend. Waar kan dit aan liggen? Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 20 oktober 2004 Auteur Delen Geplaatst: 20 oktober 2004 Dit kan een DNS-probleem zijn. Welke DNS-servers heb je ingevuld staan op jouw PC? Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 20 oktober 2004 Auteur Delen Geplaatst: 20 oktober 2004 :o waar kan ik dat vinden :o Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 21 oktober 2004 Auteur Delen Geplaatst: 21 oktober 2004 Configuratiescherm, netwerkverbindingen, daar klik je met rechts op de verbinding die je gebruikt voor het Internet, en kies Eigenschappen. Klik aan: ' Internetprotocol(TCP/IP)' en kies de knop eigenschappen. Onderin staan de gebruikte DNS servers... of niets ;) De DNS-servers staan vermeld als IP-adres, graag die adressen hier even vermelden ;)(voorbeeld: 212.19.28.523) Quote Link naar reactie
Aanbevolen berichten
Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen