anoniem Geplaatst: 5 oktober 2004 Delen Geplaatst: 5 oktober 2004 Ik wil overstappen van mijn alcatel adsl usb modem, naar een draadloze router incl. modem. Welke is volgens jullie aan te raden, en geeft de minste problemen bij het overzetten? Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 5 oktober 2004 Auteur Delen Geplaatst: 5 oktober 2004 Ik zou zeggen: neem de SpeedTouch 580. Modem, router en 54 Mbps WLAN in één apparaat en ook nog eens zeer makkelijk te configureren. Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 5 oktober 2004 Auteur Delen Geplaatst: 5 oktober 2004 Check wel ff bij je provider of ze een bepaalde modemrouter adviseren of juist afraden en waarom dan wel niet. Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 6 oktober 2004 Auteur Delen Geplaatst: 6 oktober 2004 De SpeedTouch serie is geschikt voor iedere ADSL-provider, dus ik verwacht geen problemen. Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 6 oktober 2004 Auteur Delen Geplaatst: 6 oktober 2004 Op zich is het altijd wel leuk om een technische vraag neer te leggen bij je provider om te testen of ze er wat mee kunnen of niet. :P Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 6 oktober 2004 Auteur Delen Geplaatst: 6 oktober 2004 Provider is hccnet, net als iedereen hier toch??? Of overdijf ik??? Quote Link naar reactie
Aanbevolen berichten
Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen