anoniem Geplaatst: 30 september 2004 Delen Geplaatst: 30 september 2004 ik snap er niks van maar als ik op link drukt gebeurt er nix, ook heb ik m in beveilingszone gezet.. weird, kan het te maken hebben met SP2?:roll: You have 5 Gmail invitations. Invite a friend to join Gmail! Bijlage downloaden met download button in MSN hotmail tzelfde verhaal, link doet nix Bestand downloaden | Annuleren graag jullie hulp.. pleunski Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 30 september 2004 Auteur Delen Geplaatst: 30 september 2004 Je moet de popup blokkering even uitzetten voor de gmail site. Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 30 september 2004 Auteur Delen Geplaatst: 30 september 2004 staan uit, maar ik heb er last van sinds SP2, en kan niet wijs worden uit internet beveiliging instellingen wat wel en niet aan moet om die bestanden te opnenen/downloaden.. Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 2 oktober 2004 Auteur Delen Geplaatst: 2 oktober 2004 't is geen download, je krijgt een popup ;) Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 3 oktober 2004 Auteur Delen Geplaatst: 3 oktober 2004 twordt bijna vervelend, krijg het niet voor elkaar pop ad blocks eraf gehaald, heb NIS draaien, pop blocks uit, google pops ge-accept en in de security centre pops off, en nog openen de hyperlinks niet.. very weird.. Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 4 oktober 2004 Auteur Delen Geplaatst: 4 oktober 2004 Hier heb ik ook last van, maar dan met FireFox. Ksnap echt niet waar het zit, ik heb gmail.google.com EN google.com helemaal vrijgegeven als domeind waar pop-ups worden geaccepteerd, maar hij laat ze nog niet zien. Quote Link naar reactie
Aanbevolen berichten
Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen