anoniem Geplaatst: 29 september 2004 Delen Geplaatst: 29 september 2004 Hallo Ik zoek een programmaatje dat automatisch (bijv. ieder half uur) op de achtergrond de bestanden van mijn [u:e7eac3dfe9]intra[/u:e7eac3dfe9]net-site vergelijkt met wat er op de [u:e7eac3dfe9]internet-[/u:e7eac3dfe9]site staat en gewijzigde bestanden upload en vervangt. Ik zoek al een tijdje naar zoiets, maar kan het nergens vinden .... Alvast bedankt Bert Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 29 september 2004 Auteur Delen Geplaatst: 29 september 2004 Je kan ook via de Windows Scheduler elk half uur een commandfile starten waarin je, bijvoorbeeld via robocopy, je intranetsite synchroniseert met je internersite. Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 29 september 2004 Auteur Delen Geplaatst: 29 september 2004 Kijk eens of je iets kunt met autoftp. http://www.primasoft.com/ftp.htm Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 29 september 2004 Auteur Delen Geplaatst: 29 september 2004 Ik ga aan het stoeien, maar het lijkt erop dat dit is wat ik zoek... :D Bedankt! Bert Quote Link naar reactie
Aanbevolen berichten
Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen