anoniem Geplaatst: 24 september 2004 Delen Geplaatst: 24 september 2004 Waarde piefen, In de instellingen van WinME bij INTERNET-OPTIES, SOFTWARE en SYSTEEM kan ik niet zien dat het niet mag. In THUNDERBIRD bij TOOLS >Account-settings en >Options kan ik ook niet zien dat zoiets niet mag FW en AV sluiten het ook niet uit. Weet iemand Waar en wat te veranderen om .xls bijlage te kunnen openen ? opamax Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 24 september 2004 Auteur Delen Geplaatst: 24 september 2004 hm, Excel installeren? :roll: Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 24 september 2004 Auteur Delen Geplaatst: 24 september 2004 [quote:06125e22f8="Dilbert"]hm, Excel installeren? :roll:[/quote:06125e22f8]Is er al en OpenOffice/calc ook al. Dus dat kan het niet zijn, denk ik. opamax Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 25 september 2004 Auteur Delen Geplaatst: 25 september 2004 Ergo: een .xls file kan ik in Thunderbird niet openen. Een dubbelklik op die bijlage geeft een venster met keuze: openen of opslaan. En na deze keuze krijg je dan de keuze OK of Cancel. En daar kan ik alleen die Cancel gebruiken, want die OK is licht grijs en reageert nergens op. Overigens kan ik die bijlage wel op een andere manier opslaan en vandaar openen met Excel knalt het op het scherm. Heb derhalve het idee dat het aan de instellingen binnen Thunderbird ligt. Maar waar ??? opamax Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 26 september 2004 Auteur Delen Geplaatst: 26 september 2004 Bij mij werkt het wel zoals het hoort (OK bij open/save). Staat er wel Excel ingevuld bij het "open"-keuzescherm? Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 26 september 2004 Auteur Delen Geplaatst: 26 september 2004 [quote:314ff9b204="BrigitteW"]Bij mij werkt het wel zoals het hoort (OK bij open/save). Staat er wel Excel ingevuld bij het "open"-keuzescherm?[/quote:314ff9b204]Ja, en kan trouwens nog veranderd worden. Maar de OK-knop werkt niet. opamax Quote Link naar reactie
Aanbevolen berichten
Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen