anoniem Geplaatst: 19 september 2004 Delen Geplaatst: 19 september 2004 Heey, Kzit met een super maf probleem. Wanneer ik zeg maar dit forum bezoek zie ik eerst het volgende staan bij een bepaald topic (onder ander Subforum): [url=http://members.home.nl/slot2003/ForaShots/prob.jpg]>klik Hier voor Afbeelding<[/url] Wanneer ik echter het topic zelf bezoek zijn er véél meer reacties dan de 2 die eerst vermeld worden (zie afbeelding). Dat screenshot heb ik net gemaakt en wanneer u zelf datzelfde topic bezoekt ziet u dat er meer reacties zijn dan 2 (ik heb er zelf 2 x geantwoord). Kan iemand mij vertellen waardoor dit word veroorzaakt? Thanks! Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 19 september 2004 Auteur Delen Geplaatst: 19 september 2004 Dan is het topic of daarheen "ge-moved", of vandaar elders heen "ge-moved". Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 20 september 2004 Auteur Delen Geplaatst: 20 september 2004 Huh?? Gemoved? Ik heb dat bij elk topic en elk forum. :wink: Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 20 september 2004 Auteur Delen Geplaatst: 20 september 2004 xx Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 20 september 2004 Auteur Delen Geplaatst: 20 september 2004 Ben je met de knop "vorige" steeds terug aan het klikken? Als je dat doet word de pagina waar ja naar terug gaat niet geupdated. Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 22 september 2004 Auteur Delen Geplaatst: 22 september 2004 Dat begrijp ik, maar al druk ik 300x op Refresh, het blijft zo. Ik heb Internet Explorer eraf gegooid inclusief alle cookies, internetgeschiedenis en "formulieren". Daarna er weer opgezet, nu is het weer over. Beetje raar probleem waar ik weleens vaker tegenaan ben gekomen maar geen directe oplossing voor heb gevonden. Quote Link naar reactie
Aanbevolen berichten
Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen