anoniem Geplaatst: 17 september 2004 Delen Geplaatst: 17 september 2004 Is dit mogelijk??? Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 17 september 2004 Auteur Delen Geplaatst: 17 september 2004 Apache/PHP/MySQL bijvoorbeeld? Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 17 september 2004 Auteur Delen Geplaatst: 17 september 2004 Laat ik het anders vragen..... gewoon alleen met frontpage maken zonder serverondersteuning of iets dergelijks. Dus alleen een kale dir waar mijn collega's bij kunnen. Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 17 september 2004 Auteur Delen Geplaatst: 17 september 2004 Je wilt gewoon Apache/PHP/Mysql gebruiken. Helemaal niet zo moeilijk te configureren, of zijn er andere problemen? Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 17 september 2004 Auteur Delen Geplaatst: 17 september 2004 Met platte html zal het helaas niet gaan, daarmee is een server niet interactief te maken. Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 20 september 2004 Auteur Delen Geplaatst: 20 september 2004 Ik wou het inderdaad in platte HTML doen omdat ik geen server faciliteiten tot mijn beschikking heb (krijg van de baas ;-) ) Is een database misschien een optie? Kan ik daar zoiets mee opzetten? ik bedoel dan natuurlijk Access Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 20 september 2004 Auteur Delen Geplaatst: 20 september 2004 wat wil je opzetten? (meer info!) misschien zijn er ook andere mogelijkheden. d. Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 20 september 2004 Auteur Delen Geplaatst: 20 september 2004 Je zult toch een of andere "interface" moeten hebben. Dat kan op een windows server met bijvoorbeeld ASP of met .NET. Maar dat zal dan ook wel niet mogen? Kijk eens naar een forum service. http://www.weballey.net/links/Site_tools/Forums/ Quote Link naar reactie
Aanbevolen berichten
Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen