anoniem Geplaatst: 13 september 2004 Delen Geplaatst: 13 september 2004 ik heb adsl dus ga ik er vanuit dat dat redlijk snel gaat ,gaat het ook wel maar met emule gaat het altijd langzaam, dus ik wil zeggen 4 kb/s terwijl met kazzaaa dat gaat met 20 tot 30 kb/s hoe kan ik er voor zorgen dat emule meer kracht krijgt. Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 13 september 2004 Auteur Delen Geplaatst: 13 september 2004 Met fatsoenlijke servers verbinden. (adanet, silentbob) Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 14 september 2004 Auteur Delen Geplaatst: 14 september 2004 [quote:6652022c9d="pcguy"]Met fatsoenlijke servers verbinden. (adanet, silentbob)[/quote:6652022c9d] je snapt me niet het is niet de internetverbinding maar het programma wat van die internetverbinding haast geen gebruik maak is er niet een een of ander scherm waar ik kan instellen dat alle internetkracht (dus alle 56 kb/S) daar naar dat programma gaat Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 14 september 2004 Auteur Delen Geplaatst: 14 september 2004 ik zal even voor je kijken, iif bij het instaleren word het gevraagd maar ik kijk even voor je, momentje Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 14 september 2004 Auteur Delen Geplaatst: 14 september 2004 Bovenaan preferences (tandwiel icoontje) en dan connection kiezen in het linker vak. Quote Link naar reactie
Aanbevolen berichten
Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen