anoniem Geplaatst: 9 september 2004 Delen Geplaatst: 9 september 2004 hey , ik kan plots de tiscali page http://www.tiscali.be/nl/home/home_center.asp niet (goed) meer ontvangen met firefox , de pagina blijft bijna helemaal blanco . Ik heb aan mijn instellingen niets verandert en heb hier anders ook nooit geen problemen mee gehad . Met IE zijn er geen problemen :o wat kan ik hier aan doen ? Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 9 september 2004 Auteur Delen Geplaatst: 9 september 2004 De pagina waarnaar jij linkt ziet er in mijn firefox iis helemaal niet uit. Alles is verspreid over het scherm (ik verwacht ik de schuld van tiscali). Ik neem aan dat jij een blanco pagina ziet en niet een slecht weergegeven pagina. Probeer om het op te lossen eens Shift + Reload om de pagina uit de cache halen, of anders via Tools > Options > Privacy > Cache (of voor NL: Gereedschappen > Voorkeuren > Privacy > Buffer) en daar kun je hem helemaal leegmaken. Eventueel ook eventjes je cookies voor tiscali verwijderen (ook via Privacy scherm). Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 10 september 2004 Auteur Delen Geplaatst: 10 september 2004 Opera browser ziet er ook niet uit, alles is uitgerekt. dus ligt aan tiscale en niet aan Mozilla/Opera Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 10 september 2004 Auteur Delen Geplaatst: 10 september 2004 dat is raar. ik heb nergens last van: http://www.destroy.nl/pub/images/screens/tiscali.gif d. Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 10 september 2004 Auteur Delen Geplaatst: 10 september 2004 Zal dus wel zijn gemaakt met een webbuilder die toegesneden is op IE, en daardoor afwijkingen creëert die buiten de html-standaard vallen. Dit met als gevolg dat ze alleen met IE goed zijn te zien. Bill Poortjes zal dit wel leuk vinden. Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 10 september 2004 Auteur Delen Geplaatst: 10 september 2004 Volgens mij hebben ze het al aangepast, hier ook geen problemen (meer) Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 10 september 2004 Auteur Delen Geplaatst: 10 september 2004 yep ondertussen is weer alles normaal :P , 't zal wel aan tiscali gelegen hebben zeker :-? Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 10 september 2004 Auteur Delen Geplaatst: 10 september 2004 Ook weer goed hier Quote Link naar reactie
Aanbevolen berichten
Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen