anoniem Geplaatst: 27 augustus 2004 Delen Geplaatst: 27 augustus 2004 Hoi mede forummers. Mijn ouders hebben een pc met een inbel internet account. Ze draaien XP Home. Met e-mail en internet word er om inlog naam en pw gevraagd. Als het vinkje password onthouden word aangevinkt, krijgen ze ipv 8 tekens er 16, dus dubbel pw. Dus heb ik de functie pw onthouden maar even uitgezet. Ik heb met zoeken naar *.pwl alles verwijderd. Maar ondanks dat blijft ie een dubbel pw geven, wat resulteerd in een verkeerd pw bij de isp.(hetnet). De pc is niet voorzien van een service pack, vanwege de lange duur met een 56k6 modem. Moet de pc toch gepatched worden, of is er een andere manier om dit op te lossen. Ik ben bereid om hier de patches te downloaden, en op cd te zetten. Met de gewone modems is het voor mij lang geleden, dus vandaar mijn vraag. Vast vriendelijke dank voor jullie inbreng. Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 29 augustus 2004 Auteur Delen Geplaatst: 29 augustus 2004 Wat je ziet gebeuren is helemaal in orde. XP maakt er standaard die meerdere tekens van, dit om te voorkomen dar iemand kan zien uit hoeveel tekens je wachtwoord werkelijk bestaat. Als het goed is, kun je er ook normaal mee inbellen, ondanks dat er teveel tekens in staan Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 29 augustus 2004 Auteur Delen Geplaatst: 29 augustus 2004 een .pwl bestand heeft niets te maken met een internetverbinding, maar is hash van de gebruikersnaam + wachtwoord bij het inloggen op de pc Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 29 augustus 2004 Auteur Delen Geplaatst: 29 augustus 2004 Dat XP er meerdere tekens van maakt, heb ik nog nooit gezien. De isp meld dan een fout pw. Leeg laten is nu het enige dat helpt. Quote Link naar reactie
Aanbevolen berichten
Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen