anoniem Geplaatst: 25 augustus 2004 Delen Geplaatst: 25 augustus 2004 Ben via startkabel.nl / vinden.nl aan het zoeken geweest. Kwam op een 18+ site terecht, wat niet de bedoeling was. Nu start deze site elke keer op als ik naar internet wil. Wat ik ook probeer, verwijderen, tijdelijke internet bestanden leeg maken, Startkabel.nl als opstart aanklikken, ik raak er niet vanaf. Na een hernieuwde start van de PC staat die site er weer. Inmiddels start nu adsl vanzelf op en gaat zelfs uit zichzelf naar www.18plusfun.nl. Hoe raak ik hier vanaf? Opnieuw installeren, nee toch. Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 25 augustus 2004 Auteur Delen Geplaatst: 25 augustus 2004 post je hijackthis 1.98.2 log eens hier te doenloaden.. [url]http://computercops.biz/downloads-file-328.html[/url] Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 25 augustus 2004 Auteur Delen Geplaatst: 25 augustus 2004 Hartelijk dank voor de tip. Programma heeft het naar het zich laat aanzien definitief verwijderd. Quote Link naar reactie
Aanbevolen berichten
Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen