anoniem Geplaatst: 24 augustus 2004 Delen Geplaatst: 24 augustus 2004 hallo vanmorgen is me splinternieuwe pc geleverd en meteen krijg ik een foutmelding het zegt mij helemaal niets misschien weet iemand wat ik hieraan kan doen ik start me internet op en me startpagina is www.msn.nl en krijg deze foutmelding Door uw huidigige beveiligingsinstellingen kunnen ActiveX op deze pagina niet worden uitgevoerd deze pagina word mogelijk niet juist weergegeven. weet iemand wat ik hieraan kan doen????? Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 24 augustus 2004 Auteur Delen Geplaatst: 24 augustus 2004 Heb je een firewall draaiende? Indien ja, dan is je firewall zo ingesteld dat het active X tegehoudt. Indien, moet je in je internet opties nagaan of ActiveX uitgeschakeld staat. Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 24 augustus 2004 Auteur Delen Geplaatst: 24 augustus 2004 ja heb een firewall maar waar bij internet opties kan ik dat vinden kan je me dat misschien vertellen? Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 24 augustus 2004 Auteur Delen Geplaatst: 24 augustus 2004 Voor wat betreft het nagaan van je instellingen van je internet explorer (ervan uitgaande dat je deze gebruikt), helpt deze link je misschien: http://www.tames.net/security/activexsettings.htm Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 24 augustus 2004 Auteur Delen Geplaatst: 24 augustus 2004 [quote:141ae216d5="nohe1977"]Voor wat betreft het nagaan van je instellingen van je internet explorer (ervan uitgaande dat je deze gebruikt), helpt deze link je misschien: http://www.tames.net/security/activexsettings.htm[/quote:141ae216d5] Je kan er gerust van uitgaan dat Friends IE gebruikt; dat is namelijk de enige browser die ActiveX ondersteunt :). Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 24 augustus 2004 Auteur Delen Geplaatst: 24 augustus 2004 De PC leverancier heeft niet voor niks ActiveX aan banden gelegd: dat is nl. een potentiëel veiligheidsrisico. Als je ActiveX insteld als: 'Mag alles en kan alles" dan is het aftellen tot de eerste browserhijack/spyware/dailer ellende. Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 24 augustus 2004 Auteur Delen Geplaatst: 24 augustus 2004 oke bedankt maar als ik internet opties doet beveiliging kan ik hem niet aanpassenwel intranet en als ik ok klikt help niet want hij blijft op internet staan Quote Link naar reactie
Aanbevolen berichten
Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen