anoniem Geplaatst: 21 augustus 2004 Delen Geplaatst: 21 augustus 2004 Ik heb per ongeluk een x iets geupload van mijn moeder wat niet op internet mocht komen. Nu heb ik het eraf gehaald alleen google vind het nog steeds. Google heeft er een html pagina van gemaakt en die kunnen mensen dus nog zien. Kan ik google emailen ofzo? ik zie nergens een emailadres ofzo staan. Weet iemand wat ik kan doen? Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 21 augustus 2004 Auteur Delen Geplaatst: 21 augustus 2004 Om te beginnen kun je een lege pagina met dezelfde naam uploaden. Je zou Google kunnen mailen en je probleem uitleggen. Verder valt er niet veel te doen. Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 23 augustus 2004 Auteur Delen Geplaatst: 23 augustus 2004 [quote:f95ccdfc7c="gerben"]Om te beginnen kun je een lege pagina met dezelfde naam uploaden. Je zou Google kunnen mailen en je probleem uitleggen. Verder valt er niet veel te doen.[/quote:f95ccdfc7c]Zeker wel: http://services.google.com:8882/urlconsole/controller?cmd=reload&lastcmd=login Quote Link naar reactie
Aanbevolen berichten
Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen