anoniem Geplaatst: 21 augustus 2004 Delen Geplaatst: 21 augustus 2004 Hallo allemaal ik ben door een site gebanned, maar ik wil zo graag terug naar die site, ik probeerde met proxy server te verbinding maken, het lukt wel, maar toch kan ik niet inloggen, wat moet ik doen? Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 21 augustus 2004 Auteur Delen Geplaatst: 21 augustus 2004 Mailtje sturen, excuses aanbieden en smeken of je terug toegelaten wordt. Indien niet, pech. Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 21 augustus 2004 Auteur Delen Geplaatst: 21 augustus 2004 een ander account en wachtwoord aanmaken en een nieuw email adress als het echt niet lukt :roll: Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 21 augustus 2004 Auteur Delen Geplaatst: 21 augustus 2004 zou wel eens niet kunnen als ze je blokken op ip adres Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 21 augustus 2004 Auteur Delen Geplaatst: 21 augustus 2004 Neem aan dat element wordt geblockt op IP... Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 21 augustus 2004 Auteur Delen Geplaatst: 21 augustus 2004 jah dan moet je via een vriend online gaan om die site te bezoeken :roll: Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 22 augustus 2004 Auteur Delen Geplaatst: 22 augustus 2004 of je gebruikt dan toch die proxy en voor je mailadres gebruik je een socks5 proxy? Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 22 augustus 2004 Auteur Delen Geplaatst: 22 augustus 2004 Wat een rare adviezen allemaal...ik neem niet aan dat ts gebanned is vanwege goed gedrag? Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 22 augustus 2004 Auteur Delen Geplaatst: 22 augustus 2004 Doe maar wat Rieske zegt. Ik neem aan dat je niet zomaar zonder reden gebanned wordt. Bied je excuses aan, beloof beterschap etc. etc. Zo hoort het, en het is heel wat netter dan via de achterdeur weer binnenglippen. Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 25 augustus 2004 Auteur Delen Geplaatst: 25 augustus 2004 Heb ik al gedaan, heb een mail gestuurd, en ik kreeg een mail, dat het opgelost is, maar toch kan ik niet inloggen, en opnieuw registereren... Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 25 augustus 2004 Auteur Delen Geplaatst: 25 augustus 2004 Dan mail je ze toch weer terug.... :-? Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 25 augustus 2004 Auteur Delen Geplaatst: 25 augustus 2004 Soms duurt het even (kan varieren van 24 uur tot 3 dagen) totdat al die instellingen doorgevoerd zijn. Blijf proberen :wink: Quote Link naar reactie
Aanbevolen berichten
Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen