anoniem Geplaatst: 20 augustus 2004 Delen Geplaatst: 20 augustus 2004 http://www.mozilla.org/products/firefox/ Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 20 augustus 2004 Auteur Delen Geplaatst: 20 augustus 2004 :D THANX RIESKE. Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 24 augustus 2004 Auteur Delen Geplaatst: 24 augustus 2004 Mozilla Firefox 8) Ik ben echt verliefd op de downloadmanager en de tabbladen functie. En dan heb ik het nog niet eens gehad over de briljante wachtwoord manager. zo, nu genoeg promotie. Waarom wil je van IE af? Prima browser lijkt me. Lekker makkelijk om te zeggen dat het bagger is. Waarom dan? d. Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 31 augustus 2004 Auteur Delen Geplaatst: 31 augustus 2004 [quote:c1a153a454="sander16v"] ligt dat ook niet een beetje aan de bende die je op je pc laat staan/toelaat. Omdat ik een beetje aan het spelen ben met websites draai ik nu wat meerdere browsers en IE mag dan niet 1 van de snelste zijn, fouten krijg ik toch echt niet en het systeem vertraagd niet extremer dan bij andere browsers. Sterker, Netscape 7.1 lijkt meer invloed te hebben op mijn systeem dan IE. Maar goed dat kan ook komen omdat ik het hele pakket erop gekwakt heb.[/quote:c1a153a454] :wink: Toch gek dat op die zogezegde rommelige pc FIREFOX wel vlekkeloos draait.[/quote] SPybot,ad-aware, cws-shredder, spy-sweeper zijn vaste klanten bij mij Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 31 augustus 2004 Auteur Delen Geplaatst: 31 augustus 2004 [quote:a66c5003c9="lycan"] die zogezegde rommelige pc [/quote:a66c5003c9] Das ook weer niet zo gezegd :wink: Maar het kan andere oorzaken hebben dan alleen maar IE op zichzelf. Quote Link naar reactie
Aanbevolen berichten
Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen