anoniem Geplaatst: 16 augustus 2004 Delen Geplaatst: 16 augustus 2004 Sinds ik niet meer in Nederland woon, vindt ik het heerlijk om Skyradio via de stream te luisteren. Nu nieuwe PC gekocht met XP Pro en helaas geen stream meer. Eerst dacht ik dat het aan Skyradio lag, want het gebeurde wel vaker dat ze de link wijzigden of gewoon weg tijdelijk niet bereikbaar waren. Toen echter weer eens achter m'n Win98SE zat, bleek dat het gewoon werkt, alleen niet op de XP Pro. Iemand een idee hoe dit komt? Ik gebruik Media Player, op beide platforms zijn alle updates geinstalleerd. Westi Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 16 augustus 2004 Auteur Delen Geplaatst: 16 augustus 2004 Welke mediaplayer gebruik je? Met mediaplayer 10 heb ik namelijk hetzelfde probleem; ook daarmee werken Radio538 en SkyRadio e.d niet.. Toen ik Versie9 nog had was er niets aan de hand. Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 17 augustus 2004 Auteur Delen Geplaatst: 17 augustus 2004 Ik gebruik Media Player 9. Eerlijk gezegd wist ik niet dat versie 10 er al was. Geeft Windows die niet automatisch aan via Windows Update? Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 17 augustus 2004 Auteur Delen Geplaatst: 17 augustus 2004 [quote:6e0fe6f0ac="westi2002"]Ik gebruik Media Player 9. Eerlijk gezegd wist ik niet dat versie 10 er al was. Geeft Windows die niet automatisch aan via Windows Update?[/quote:6e0fe6f0ac] Nee, dat komt omdat Media Player 10 volgens mij nog een beta is. Geeft de PC ook een foutmelding als je wilt gaan luisteren? Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 17 augustus 2004 Auteur Delen Geplaatst: 17 augustus 2004 Ik wilde net schrijven wat de foutmelding is en laat ie het nu toch zomaar doen. De wonderen zijn de wereld nog niet uit. Afgelopen weekend deed ie het nog niet en nu wel. Misschien dat er toch iets bij Skyradio fout zat? Bedankt voor de moeite. Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 17 augustus 2004 Auteur Delen Geplaatst: 17 augustus 2004 [quote:4317efe43c="westi2002"]Ik wilde net schrijven wat de foutmelding is en laat ie het nu toch zomaar doen. De wonderen zijn de wereld nog niet uit. Afgelopen weekend deed ie het nog niet en nu wel. Misschien dat er toch iets bij Skyradio fout zat? Bedankt voor de moeite.[/quote:4317efe43c] Is inderdaad raar... nou ja, iig mooi dat het weer werkt. :D Quote Link naar reactie
Aanbevolen berichten
Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen