anoniem Geplaatst: 9 augustus 2004 Delen Geplaatst: 9 augustus 2004 Hallo, Ik ben ruim anderhalf jaar gebruiker van het @home basis pakket. De laatste weken heb ik geregeld last van een storing, als je dan de de @home diagnostic program laat draaien dan geeft hij aan dat er iets is met de nameserver. Afgelopen vrijdagavond en nacht heeft internet er de hele tijd uitgelegen Hebben hier nog meer mensen last van in omgeving Roermond? Ik heb met @home contact gehad en zij geven aan dat er geen storing bekend is. Mijn vraag is dus hoe een nameserver uit kan vallen? Overbelast als er teveel mensen opzitten ofzo? Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 9 augustus 2004 Auteur Delen Geplaatst: 9 augustus 2004 Neem van mij aan dat het dan in heel Nederland is, hier in Emmen is het sinds de snelheidsverhoging ook iedere keer raak, ligt gewoon aan de capaciteits problemen die ze sinds de verhoging tekort hebben. is niks aan te doen en de problemen ligt bij @home. Mischien een handtekening actie? :lol: Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 9 augustus 2004 Auteur Delen Geplaatst: 9 augustus 2004 Ga is naar http://www.troublesathome.nl/index.php is een gebruikersgroep van @HOME, staat ook veel tips e.d. op de site, is wel interessant Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 10 augustus 2004 Auteur Delen Geplaatst: 10 augustus 2004 Hmm, hier geen DNS problemen in Groningen. Maar het komt inderdaad wel vaker voor bij @home. Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 10 augustus 2004 Auteur Delen Geplaatst: 10 augustus 2004 Het ligt er vaak uit, maar altijd heel erg kort <5 min per keer... Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 11 augustus 2004 Auteur Delen Geplaatst: 11 augustus 2004 Dankjewel. Ik heb inderdaad de laatste dagen ook vernomen dat we niet de enige zijn. Als je dan de diagnostic doet dan zegt dat programma dat de nameserver down is. Hoe kan die nu down gaan, teveel mensen erop? Vervelend, maar fijn om te wetend at ik niet de enige ben die er last van heeft ... helaas niks aan te doen! Handtekeningactie niet verkeerd :lol: Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 11 augustus 2004 Auteur Delen Geplaatst: 11 augustus 2004 Waarschijnlijk ondercapaciteit. Komt een server op bijvoorbeeld 90% van zijn capaciteit, dan zal ie connecties gaan weigeren, om niet vast te lopen. Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 11 augustus 2004 Auteur Delen Geplaatst: 11 augustus 2004 ow zit dat zo in elkaar. En als hij het weer doet breiden ze hem dan weer uit? Jullie geven me nog beter advies dan @home :lol: Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 11 augustus 2004 Auteur Delen Geplaatst: 11 augustus 2004 Ik heb meestal wel het idee, dat ze de boel upgraden, als er een tijdje van dergelijke storingen zijn. Quote Link naar reactie
Aanbevolen berichten
Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen