anoniem Geplaatst: 1 augustus 2004 Delen Geplaatst: 1 augustus 2004 Hoi, kan iemand mij vertellen hoe ik in windows xp de volgende 2 opties kan instellen: 1. Open zoveel mogelijk TCP-poorten tussen 6891 en 6900. 2. Configureer de TCP-poorten zo dat de sockets van een poort gedurende een lange periode geopend blijven. Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 4 augustus 2004 Auteur Delen Geplaatst: 4 augustus 2004 Wat voor programma heeft zoveel poorten nodig? als je ze open zet en de programma niet gebruikt ben je wel erg vatbaar voor hackers. Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 5 augustus 2004 Auteur Delen Geplaatst: 5 augustus 2004 ik heb last van trage bestandsoverdracht op msn, dit leek me een oplossing... Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 6 augustus 2004 Auteur Delen Geplaatst: 6 augustus 2004 In windows staat alles toch altijd al open? :lol: Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 6 augustus 2004 Auteur Delen Geplaatst: 6 augustus 2004 Voor zover ik weet heeft Windows zelf geen opties om bepaalde poorten te openen/sluiten. Een firewall wel, als je deze installeert kun je de betreffende poorten openzetten. Quote Link naar reactie
Aanbevolen berichten
Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen