anoniem Geplaatst: 1 augustus 2004 Delen Geplaatst: 1 augustus 2004 Ik wil eens wat anders proberen als MS Internet Explorer. Daarom nu Opera en Mozilla gedownload en geinstalleerd. Maar helaas krijg ik bij beiden geen verbinding. Ik maar gebruik van een chello-kabelaansluiting. Wat moet ik waar instellen?? Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 1 augustus 2004 Auteur Delen Geplaatst: 1 augustus 2004 heb je een firewall? en deze toestemming gegeven voor verbinding maken? Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 1 augustus 2004 Auteur Delen Geplaatst: 1 augustus 2004 Ze zijn direct na installatie goed ingesteld voor verbinding. Dat betekent dat het aan jouw PC ligt. Overigens vind ik Firefox een beter alternatief. Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 1 augustus 2004 Auteur Delen Geplaatst: 1 augustus 2004 [quote:df9b93122f="tisha"]heb je een firewall? en deze toestemming gegeven voor verbinding maken?[/quote:df9b93122f] zelfs als ik firewall uitzet. Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 1 augustus 2004 Auteur Delen Geplaatst: 1 augustus 2004 [quote:87d9f049cb="BrigitteW"]Ze zijn direct na installatie goed ingesteld voor verbinding. Dat betekent dat het aan jouw PC ligt. [/quote:87d9f049cb] OK. Wat zou ik kunnen doen? Quote Link naar reactie
Aanbevolen berichten
Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen