anoniem Geplaatst: 27 juli 2004 Delen Geplaatst: 27 juli 2004 als ik wat wil downloaden van internet krijg ik de volgende melding : Internet Explorer kan deze website niet openen. de gevraagde website is niet beschikbaar of kan niet worden gevonden. probeer het later opnieuw. .............. ik krijg dit ook bij alle andere bestanden die ik wil downloaden. als ik bijv. een pdf bestand vanaf de harde schijf wil openen dan lukt dit wel, maar vanf internet niet. Wie? Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 27 juli 2004 Auteur Delen Geplaatst: 27 juli 2004 Hallo Is het zo plotseling ontstaan of heb je wat veranderd op je computer?? hard/software (un)install?? misschien is er een fout bij je provider kijk eens op hum website?? groetjes Radlab Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 27 juli 2004 Auteur Delen Geplaatst: 27 juli 2004 heb er wel vaker last van. dan maak ik de Temp en temporary mappen leeg en dan gaat het weer. maar nu dus niet. provider is chello en daar kan ik niets ontdekken. Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 27 juli 2004 Auteur Delen Geplaatst: 27 juli 2004 scan je pc 'ns op spyware, misschien ligt daar t probleem... Quote Link naar reactie
Aanbevolen berichten
Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen