anoniem Geplaatst: 27 juli 2004 Delen Geplaatst: 27 juli 2004 Vraagje: Wat wordt aanbevolen: Mozilla (1.8*) of Opera 7.53. Draai met allebei en indruk is dat Opera sneller is als Mozilla maar qua " veilgheid" Vic Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 27 juli 2004 Auteur Delen Geplaatst: 27 juli 2004 Persoonlijk vindt ik Opera dus een hele fijne browser, maar hij is niet gratis. Mozille is ook een uitgeklede variant voor beschikbaar, firebird geloof ik, misschien is die iets sneller. Qua veiligheid zou ik het niet weten, ju kunt in beide browsers veel instellingen maken betreffende de veiligheid en ze zijn beide stukken beter dan i.e. in ieder geval. Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 27 juli 2004 Auteur Delen Geplaatst: 27 juli 2004 Kwa veiligheid is het goed genoeg om een niet IE browser te hebben. Of je Mozilla/Firefox/Opera kiest is een persoonlijke smaak. Gewoon zelf proberen. Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 27 juli 2004 Auteur Delen Geplaatst: 27 juli 2004 Allen bedankt voor de info! Ik ga dus nog ff uitzoeken wat ik ga gebruiken! 1 vd reden is bijv. dat KNMI.nl onder Mozilla 1,8 erg slecht laadt en blijft laden. Bij Opera 7.53 wordt de pagina gelijk ingeladen onder de instelling vlg. M ozilla! Vic Quote Link naar reactie
Aanbevolen berichten
Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen