anoniem Geplaatst: 14 juli 2004 Delen Geplaatst: 14 juli 2004 Wie helpt mij met het volgende probleem: Sinds kort opent een door mij opgeroepen pagina zich uiters klein op mijn scherm en moet ik op "vergroten" drukken om het leesbaar te maken. Hoe kan ik mijn IE zo instellen dat de pagina's op normale grootte zich openen? Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 14 juli 2004 Auteur Delen Geplaatst: 14 juli 2004 Je bedoelt een nieuw venster? Aan de rand vergroten en Bestand > Afsluiten. Zoek anders eens op [i:2813136ffc]resize[/i:2813136ffc] of [i:2813136ffc]maximaliseren[/i:2813136ffc]. Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 14 juli 2004 Auteur Delen Geplaatst: 14 juli 2004 Je hebt waarschijnlijk op www.nu.nl een filmpje bekeken. Althans: zo krijg ik het altijd. terug naar je oude formaat: alle vensters sluiten en dan 1x explorer openen. Dit venster rek je uit naar het formaat wat je wilt hebben en vervolgens sluit je hem weer. De hele actie nog 1x herhalen. Als het goed is krijg je nu je pagina weer in het laatst gebruikte formaat. Quote Link naar reactie
Aanbevolen berichten
Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen