anoniem Geplaatst: 6 juli 2004 Delen Geplaatst: 6 juli 2004 Hallo beste mede-leden , ik heb problemen met ontvangen en zenden met outlook en volgens mijs taat alles wel goed . Wie kan me helpen ik ben radeloos M.V.G. M .Dekker Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 6 juli 2004 Auteur Delen Geplaatst: 6 juli 2004 a] deze vraag hoort niet in een hardware-forum. b] stel deze vraag opnieuw in internet-communicatie en hosting of in anders(software), en geef dan ook wat meer informatie: - welk os je gebruikt - gaat het om outlook of outlook express, en welke versie - welke foutmeldingen krijg je. zolang we die info niet hebben blijft het voor ons koffiedik kijken. [edit, E.G.] Niet opnieuw stellen, dan wordt het cross-post. Bericht verplaatst. Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 7 juli 2004 Auteur Delen Geplaatst: 7 juli 2004 Als alles 'goed staat' zou je geen problemen hebben. Maar i.d.d. geef eerst eens wat meer info. [i:d98c019e02]Hij doet het niet[/i:d98c019e02] zegt ons helemaal niets. Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 7 juli 2004 Auteur Delen Geplaatst: 7 juli 2004 Zelfs wij hebben geen glazen bol ;) Quote Link naar reactie
Aanbevolen berichten
Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen