anoniem Geplaatst: 4 juli 2004 Delen Geplaatst: 4 juli 2004 Er is even iets dat jullie mij moeten uitleggen. Ik heb een website gehost, en de hoster had een probleem. Storing is inmiddels opgelost, en website moet weer online zijn. Alleen, nu kan de helft van de bezoekers hem maar zien. Ik kan hem niet zien, en een vriend met andere provider wel. Maar ik die wel de hoofdsite, maar de subdomain niet. Vriend wel... Wat is dit? Iets met dns servers ofzo? Alvast dank, Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 4 juli 2004 Auteur Delen Geplaatst: 4 juli 2004 lol, jullie moeten. config Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 4 juli 2004 Auteur Delen Geplaatst: 4 juli 2004 [quote:05cc37330f="Cable guy"]lol, jullie moeten. config[/quote:05cc37330f] Sjonge wat zijn we weer duidelijk. Geef ff normaal antwoord dan, wat ik ook begrijp... Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 4 juli 2004 Auteur Delen Geplaatst: 4 juli 2004 wat heb je voor configuratie Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 5 juli 2004 Auteur Delen Geplaatst: 5 juli 2004 [quote:3c72e82ccc="Cable guy"]wat heb je voor configuratie[/quote:3c72e82ccc] Ik zelf heb een internetaansluiting van @Home. Mijn website staat gehost op zenid.net. Maar dat maakt als het goed is niet uit. Het probleem is, dat ik en een aantal anderen de site niet kunnen bezoeken, en weer een aantal anderen wel. Quote Link naar reactie
Aanbevolen berichten
Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen