anoniem Geplaatst: 16 juni 2004 Delen Geplaatst: 16 juni 2004 Hallo mensen, weet iemand waar ik een uitreksel van het boek "global marketing" kan downloaden, zonder daar een stom 0900 nummer voor te moeten bellen en 1,30 per gesprek te betalen ? alvast bedankt voor de reactie's Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 16 juni 2004 Auteur Delen Geplaatst: 16 juni 2004 [quote:f7f6940b22="Designpiet"]zonder daar een stom 0900 nummer voor te moeten bellen en 1,30 per gesprek te betalen ?[/quote:f7f6940b22] Lullig he dat mensen betaald willen hebben voor hun werk :wink: Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 16 juni 2004 Auteur Delen Geplaatst: 16 juni 2004 als ik een samenvatting maak, krijg ik daar ook nooit voor betaald. en als ik dat doorgeef aan mijn medestudent vraag ik daar ook geen geld voor. als ik al die samenvatting van mijn medestudenten verzamel en een beetje op het internet ga zitten verkopen, vind ik zielig. wat zou jij ervan vinden als jij moet gaan betalen voor al die software waar iedereen aan meegewerkt heeft en verspreidt worden op basis van GNU's. en zo ken ik er nog een paar. Ik vind het gewoon zielig. studenten hebben het sowieso niet breed en dan op zo een manier een munt eruit proberen te slaan is zielig. maar ja dat is mijn mening.....iedereen heeft recht op een mening. Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 17 juni 2004 Auteur Delen Geplaatst: 17 juni 2004 tja, als je meent dat je het zelf goedkoper kunt dan 1 euro 30 moet je dat zeker doen.... Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 17 juni 2004 Auteur Delen Geplaatst: 17 juni 2004 [quote:002c834133="derkdejong"]tja, als je meent dat je het zelf goedkoper kunt dan 1 euro 30 moet je dat zeker doen....[/quote:002c834133] Maar dan moet hij eerst een boek gaan kopen van tig euro's :) Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 17 juni 2004 Auteur Delen Geplaatst: 17 juni 2004 o jee, vergeten.... lol Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 17 juni 2004 Auteur Delen Geplaatst: 17 juni 2004 mja kut he.... vond laatst ook die betaalde samenvattingen je moet ook nog maar afwachten wat je krijgt en geld terugkrijgen ho maar natuurlijk ook al is het slechte stuff Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 18 juni 2004 Auteur Delen Geplaatst: 18 juni 2004 Hoe dan ook, ik vermoed dat er toch een vorm van copyright op die samenvatting zit en dan is vragen naar een illegale download illegaal en hoort hier niet thuis. Niet mee eens, goede argumenten, stuur me een PB maar voorlopig gaat ie op slot. groetjes Edmond Quote Link naar reactie
Aanbevolen berichten
Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen