anoniem Geplaatst: 11 juni 2004 Delen Geplaatst: 11 juni 2004 Hallo, Ik probeer vanaf mijn werk de server thuis te benaderen, maar omdat ik overal een index op heb gezet, en iets moet downloaden + dat ik niet weet hoe het bestandje heet.. dus is mijn vraag, bestaat er een programma waarmee ik dat kan zien? met vriendelijke groet, S7eph4n Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 11 juni 2004 Auteur Delen Geplaatst: 11 juni 2004 FTP server? Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 11 juni 2004 Auteur Delen Geplaatst: 11 juni 2004 het betreft een webserver Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 11 juni 2004 Auteur Delen Geplaatst: 11 juni 2004 Dat bedoel ik dus. Voor jouw gebruiksdoel heb je meer aan een FTP server. Als je dir listings wilt, moet je de index pagina's weghalen, en de webserver zo instellen dat ie listings weergeeft. Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 11 juni 2004 Auteur Delen Geplaatst: 11 juni 2004 Dat is misschien wel handig, maar voorlopig ben ik niet thuis. en FTP proggie staat er niet op dus moet het normaal uit het hoofd doen.. Ik heb dat express uitgezet. Staat dus gewoon op de hdd ergens van: D:\webserver\domein.ath.cx\subdir Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 11 juni 2004 Auteur Delen Geplaatst: 11 juni 2004 dan kan het dus niet (_duh_) Quote Link naar reactie
Aanbevolen berichten
Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen