anoniem Geplaatst: 10 juni 2004 Delen Geplaatst: 10 juni 2004 Sinds enige tijd merk ik dat Flashfilmpjes niet worden geladen, terwijl ik toch de laatste update van Macromedia heb. In de statusbalk van IE staat 'nog een item over' en vervolgens gebeurt er niks meer. Ik beschik over een vrij trage kabelverbinding (@home Budget). :roll: Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 10 juni 2004 Auteur Delen Geplaatst: 10 juni 2004 iets veranderd in je activex-instellingen? zet die eens op ´vragen´, en kijk of je dan een aanknoping ontdekt. Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 10 juni 2004 Auteur Delen Geplaatst: 10 juni 2004 Je verbinding zelf heeft d´r niks mee te maken hoor. Zelfs @Home Budget is snel genoeg. :wink: Zoek het idd eerst even bij je instellingen. Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 14 juni 2004 Auteur Delen Geplaatst: 14 juni 2004 Waarschijnlijk zit de fout in mijn virusscanner (McAfee), want als ik die uitschakel, komt er wat binnen. Maar uiterst langzaam! :cry: Quote Link naar reactie
Aanbevolen berichten
Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen