anoniem Geplaatst: 5 juni 2004 Delen Geplaatst: 5 juni 2004 Als ik mij Internet Explorers opstart moet ik 7 seconden wachten voordat eindelijk IE verschijnt . Dat vind ik een beetje te lang en eerder was hij altijd veel sneller met het opstarten van IE . Met andere programma's en vensters gaat alles nog wel heel snel ( of normaal). Ik heb een 2400+ met 256mb ram dus hij zou er niet echt lang over moeten doen. Ik gebruik TuneUp utilities om mijn pc `sneller`te maken en misschien is daar een functie of service mee uitgezet waardoor IE lang moet opstarten .. Hebben jullie enig idee ? Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 5 juni 2004 Auteur Delen Geplaatst: 5 juni 2004 Je kunt eens proberen met hetzelfde progje, de setting op default terug te zetten. Zelf ben ik niet zo'n voorstander van dit soort progjes, want je gaat snel de fout in. Wil je er toch mee werken, doe t dan stap voor stap. Dan weet je sneller waar t mis ging en kun je snel weer terug. Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 5 juni 2004 Auteur Delen Geplaatst: 5 juni 2004 je zou ook een andere browser kunnen nemen.. firefox of opera of zo die zijn veel sneller Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 5 juni 2004 Auteur Delen Geplaatst: 5 juni 2004 probeer mozilla firefox een zeer goede en snelle browser en niet zo vatbaar voor spyware Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 6 juni 2004 Auteur Delen Geplaatst: 6 juni 2004 Opera 7.5, ingebouwde pop-up blocker, sneller dan firefox Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 6 juni 2004 Auteur Delen Geplaatst: 6 juni 2004 pop up blocker zit ook in mozilla firefox Quote Link naar reactie
Aanbevolen berichten
Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen