anoniem Geplaatst: 31 mei 2004 Delen Geplaatst: 31 mei 2004 Wat is een goede spamfilter? Liefst gratis, natuurlijk maar betaald mag ook, want ik verwacht dat die toch beter zijn? En zijn er ook reviews over spamfilters? Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 31 mei 2004 Auteur Delen Geplaatst: 31 mei 2004 ik heb al meer dan een jaar mailwasher bevalt me goed Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 31 mei 2004 Auteur Delen Geplaatst: 31 mei 2004 De gratis e-mail cliënt [url=http://www.mozilla.org/thunderbird]Mozilla Thunderbird[/url] heeft ook een goede spamfilter, schijnt bijna alles tegen te houden na een tijdje het filter getraind te hebben. Ik gebruik het zelf ook, alleen krijg ik gelukkig bijna geen spam. Heb dus geen praktijkervaring met het filter. Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 31 mei 2004 Auteur Delen Geplaatst: 31 mei 2004 [quote:650e931c34="tisha"]ik heb al meer dan een jaar mailwasher bevalt me goed[/quote:650e931c34]Let wel op dat de gratis versie van Mailwasher maar voor één account kan worden gebruikt. Jan de Boer Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 31 mei 2004 Auteur Delen Geplaatst: 31 mei 2004 ja dat is zo Jan in de gratis versie kan je maar 1 account zetten dat was ik vergeten erbij te zetten. :wink: Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 31 mei 2004 Auteur Delen Geplaatst: 31 mei 2004 Ik heb een gratis spamfiltertje van m'n provider, XS4ALL. Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 1 juni 2004 Auteur Delen Geplaatst: 1 juni 2004 Dan gaat ik eerst dat mailwasher proberen want om mijn OE op te geven is iets wat ik met tegenzin doe. Ik vind 1 account voldoende omdat er slechts op 1 account spam binnenkomt, dik over de honderd per dag. Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 1 juni 2004 Auteur Delen Geplaatst: 1 juni 2004 Heb ook een gratis spamfilter van Planet, ben erg tevreden :P Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 1 juni 2004 Auteur Delen Geplaatst: 1 juni 2004 Klopt, die van Planet houd ook behoorlijk veel tegen 8) Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 1 juni 2004 Auteur Delen Geplaatst: 1 juni 2004 Werd ik vroeger overtelpt met bagger, nu blijft mn inbox zo goed als verschoond van troep :lol: Quote Link naar reactie
Aanbevolen berichten
Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen