anoniem Geplaatst: 23 mei 2004 Delen Geplaatst: 23 mei 2004 Hallo, kan iemand mij vertellen wat dit te betekenen heeft en hoe ik het eventueel kan uitschakelen. Ik word er gek van want ik krijg deze melding erg vaak, zelfs bij windows help. Ik heb windows xp. http://members.lycos.nl/dijkmanb/script.JPG Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 23 mei 2004 Auteur Delen Geplaatst: 23 mei 2004 "Foutopsporing in scripts uitschakelen" aanvinken. Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 23 mei 2004 Auteur Delen Geplaatst: 23 mei 2004 Is al gedaan, en ook de 'melding van elke scriptfout' is niet aangevinkt. Allen geen resultaat Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 23 mei 2004 Auteur Delen Geplaatst: 23 mei 2004 "Gebruiksvriendelijke HTTP-foutberichten weergeven" aanvinken. Zorgt ervoor (als ik me niet vergis) dat de melding niet meer als grote popup getoond wordt, maar een uitroepteken linksonder in de statusbalk zet. Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 23 mei 2004 Auteur Delen Geplaatst: 23 mei 2004 sorry, maar ook die is al aangevinkt :roll: Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 23 mei 2004 Auteur Delen Geplaatst: 23 mei 2004 Deze vraag hoort niet in dit forum, maar in OS Windows of Andere software... Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 23 mei 2004 Auteur Delen Geplaatst: 23 mei 2004 [quote:82abf17c02="Bartje-d"] zelfs bij windows help. Ik heb windows xp.[/quote:82abf17c02]Oei, als zelfs daar spontane JS-foutmeldingen voorkomen, dan zou er iets mis met de IE engine kunnen zijn; kun je een nieuwe versie van IE installeren? Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 23 mei 2004 Auteur Delen Geplaatst: 23 mei 2004 tijd voor een IE update.. meteen even checken op spyware enzo.. Move ik hem meteen even naar internet (anders) t. Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 24 mei 2004 Auteur Delen Geplaatst: 24 mei 2004 ik zal eens proberen IE up te daten... Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 24 mei 2004 Auteur Delen Geplaatst: 24 mei 2004 heerlijk dit :cry: als ik windows update wil uitvoeren krijg ik de volgende message: Windows Update heeft een fout aangetroffen. Probeer het volgende: Installeer de nieuwste versie van de Microsoft XML Parser via Microsoft Downloadcentrum: Selecteer in de lijst met wereldwijde downloads de juiste taal voor uw computer. Klik vervolgens op Ga. Typ in het vak Trefwoorden Microsoft XML Parser (MSXML) 3.0 Service Pack en klik vervolgens op Zoek. Klik in de lijst met beschikbare downloads op Microsoft XML Parser (MSXML) 3.0 Service Pack 4 (SP4). Volg de instructies op het scherm. Bezoek de Windows Update-site na de installatie opnieuw. Echter, als ik deze update wil uitvoeren krijg ik een error. Wie o wie kan mij verder helpen? Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 24 mei 2004 Auteur Delen Geplaatst: 24 mei 2004 herstelpunt gebruiken ? Je windows lijkt me instabiel geworden, dus frisse install zal helpen Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 25 mei 2004 Auteur Delen Geplaatst: 25 mei 2004 ik heb systeemherstel uitgeschakeld. Dat is dus geen optie, er is geen andere mogelijkheid dan een format? want daar heb ik weinig trek aan eerlijk gezegd Quote Link naar reactie
Aanbevolen berichten
Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen