Ga naar inhoud

@home & Trust 340 Speedshare Webstation


Aanbevolen berichten

Hey, Ik heb nu sindskort deze Trust router. En al gelijk veel problemen. Me router blokkeert soms alle signalen van me modem omdat er overcommunicatie zou zijn, volgens @home. Ze hebben me ook niet verteld wat ik hier precies aan kan doen, alleen resetten. Nou ik ga dus niet om het half uur dat ding resetten! Hebben jullie enig idee wat ik moet doen? Mijn Com21 modem vervangen of toch me router vervangen of natuurlijk beide :P? Bedankt Allemaal
Link naar reactie
[quote:c19079a692="Roel_16"]Hey, Ik heb nu sindskort deze Trust router. En al gelijk veel problemen. Me router blokkeert soms alle signalen van me modem omdat er overcommunicatie zou zijn, volgens @home. Ze hebben me ook niet verteld wat ik hier precies aan kan doen, alleen resetten. Nou ik ga dus niet om het half uur dat ding resetten! Hebben jullie enig idee wat ik moet doen? Mijn Com21 modem vervangen of toch me router vervangen of natuurlijk beide :P? Bedankt Allemaal[/quote:c19079a692] kan beter zeiken bij @home voor een motorola modem , Com21 werkt niet zo lekker met een router
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...