anoniem Geplaatst: 21 mei 2004 Delen Geplaatst: 21 mei 2004 Hey, Ik heb nu sindskort deze Trust router. En al gelijk veel problemen. Me router blokkeert soms alle signalen van me modem omdat er overcommunicatie zou zijn, volgens @home. Ze hebben me ook niet verteld wat ik hier precies aan kan doen, alleen resetten. Nou ik ga dus niet om het half uur dat ding resetten! Hebben jullie enig idee wat ik moet doen? Mijn Com21 modem vervangen of toch me router vervangen of natuurlijk beide :P? Bedankt Allemaal Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 28 mei 2004 Auteur Delen Geplaatst: 28 mei 2004 [quote:c19079a692="Roel_16"]Hey, Ik heb nu sindskort deze Trust router. En al gelijk veel problemen. Me router blokkeert soms alle signalen van me modem omdat er overcommunicatie zou zijn, volgens @home. Ze hebben me ook niet verteld wat ik hier precies aan kan doen, alleen resetten. Nou ik ga dus niet om het half uur dat ding resetten! Hebben jullie enig idee wat ik moet doen? Mijn Com21 modem vervangen of toch me router vervangen of natuurlijk beide :P? Bedankt Allemaal[/quote:c19079a692] kan beter zeiken bij @home voor een motorola modem , Com21 werkt niet zo lekker met een router Quote Link naar reactie
Aanbevolen berichten
Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen