anoniem Geplaatst: 17 mei 2004 Delen Geplaatst: 17 mei 2004 hallo allemaal, Als secretaris van een OR heb ik op mij gekregen een instemming te schrijven om te komen tot een protocol hoe mijn collega's en ik om dienen te gaan met E-mail en internet op het werk. Tijdens de behandeling van dit onderwerp komen er heel wat zaken op tafel welke te maken hebben met technische hoogstandjes welke niet iedereen onder de knie hebben. In de instemming probeer ik een voorbehoud te maken voor collega's die ongewenste pop-ups ontvangen met een inhoud waar een sanctie op kan staan. Ook het invullen van de naam van een website kan iets geheel anders opleveren dan de naam doet verwachten of door een kleine tikfout iets opleveren waarop een sanctie staat. Ik heb op deze 2 zaken een voorbehoud gemaakt in onze instemming. Weten jullie nog meer zaken waar wij reken mee zouden moeten houden opdat mensen niet de dupe worden van allerlei bijverschijselen van het gebruik van e-mail en internet op het werk door externe faktoren. Henk. Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 18 mei 2004 Auteur Delen Geplaatst: 18 mei 2004 a] hoe meer je regelt, hoe meer je vergeet.... pas dus op voor details. omdat details makkelijk wijzigen, en men er bij een geringe afwijking al om heen kan, moet je proberen te komen tot meer algemene omschrijvingen. zeker technische details moet je vermijden (of die popups wel of niet bewust kwamen valt eenvoudig af te leiden uit surfgedrag). b] als or secretaris heb je m.i. voldoende ingangen bij de vakbeweging waar men zich al langer bezig houdt met dit soort protocollen. ga bij hen te rade, het wiel is al lang uitgevonden! Quote Link naar reactie
Aanbevolen berichten
Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen