anoniem Geplaatst: 8 mei 2004 Delen Geplaatst: 8 mei 2004 Elke keer wanneer ik een internetpagina open krijg ik de melding onder in het scherm dat de pagina is geopend maar met fouten op de pagina. wat kan dat zijn. Ik het een popupkiller en zonealarm geinstalleerd. Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 8 mei 2004 Auteur Delen Geplaatst: 8 mei 2004 Het kan zijn dat je bij instellling van je browser hebt aangegeven dat je bepaalde dingen tegen houdt zoals scripts. Bij Internet explorer is dat extra>internet opties> beveiliging>aangepast niveau. Dan zie je een hele rits dingen die je browser wel of niet toelaat. Als een web pagina nu bijvoorbeeld bepaalde scripts wil openen die jij als onveilig hebt aangegeven dan word dit dus tegen gehouden. Je kunt ook even naar de instellingen van je firewall kijken. Sorry voor de knullige uitleg maar ik ben niet zo'n wizz kid..wie weet dat iemand anders het beter kan uitleggen. Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 9 mei 2004 Auteur Delen Geplaatst: 9 mei 2004 Het kan natuurlijk ook zo zijn dat het gewoon aan het script van de website ligt. Maar dan is het wel raar dat het bij alle webpagina's is. Dus als er een fout zit in het script van de webpagina, krijg je zo'n irritant geel driehoekje links onderin Quote Link naar reactie
Aanbevolen berichten
Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen