anoniem Geplaatst: 16 april 2004 Delen Geplaatst: 16 april 2004 ik speel het spel counterstrike normaal heb ik altijd een ping tussen de 20 en 40...dat is goed... normaal heb ik een router die het doet.. nu ben ik aangesloten op modem en heb ik een ping van 100..das niet goed als ik mijn ping test (cmd dosbox) is het gewoon 17 ms in 5 stappen dat is dus goed... in server waar ik game heeft de rest(op enkele na) een goede ping.. het ligt dus niet aan mijn verbinding.. er zit dus een verschil in router en modem... waardoor ping zo hoog is moet er ergens een poort open of een firewall uit??? greetz kaisz Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 16 april 2004 Auteur Delen Geplaatst: 16 april 2004 doe de firewall eens uit. (je zegt het zelf al...) andere programma's draaien? KAZAA oid? d. Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 16 april 2004 Auteur Delen Geplaatst: 16 april 2004 nee ik heb geen programma's draaien btw zit er een firewall in alcatel modem?? zoja en hoe krijg ik die uit??? want ik ben nog nooit in modem geweest Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 16 april 2004 Auteur Delen Geplaatst: 16 april 2004 Die firewall controleert uitgaande verker niet, dus dat geeft geen problemen.. een ping van 100 valt nogal mee btw.. Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 20 april 2004 Auteur Delen Geplaatst: 20 april 2004 ik heb adsl en provider gebelt... die zeiden dat alles correct werkt...en dat doet het ook behalve dat gamen!!! en ping van 100 is niet zo erg nee...maar wel als hij steeds van 80 naar 140 en hoger springt....das errug vervelend! Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 20 april 2004 Auteur Delen Geplaatst: 20 april 2004 doet hij dat ook bij een nl server. het kan zijn dat jij een hoge ping hebt omdat je verder weg zit als jij b.v op een franse server zit Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 21 april 2004 Auteur Delen Geplaatst: 21 april 2004 nee het is een NLse server egt alles klopt, kan er iets mis zijn met 10.0.0.1 ?? das van de adsl maar alles klopt met boekje !!!!!! Quote Link naar reactie
Aanbevolen berichten
Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen