anoniem Geplaatst: 13 april 2004 Delen Geplaatst: 13 april 2004 Is het voor een 'leek' te doen om een eigen webserver op te zetten? Zo ja, kan iemand mij goede informatie geven? Ik heb al Apache geinstalleerd, maar snap niet echt wat er nu moet gebeuren. :-? Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 13 april 2004 Auteur Delen Geplaatst: 13 april 2004 Verkeerde forum, je moet hier http://forum.computertotaal.nl/phpBB2/viewforum.php?f=24 zijn. Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 14 april 2004 Auteur Delen Geplaatst: 14 april 2004 [quote:1ff0eeeefa="rikverhagen"]Is het voor een 'leek' te doen om een eigen webserver op te zetten? Zo ja, kan iemand mij goede informatie geven? Ik heb al Apache geinstalleerd, maar snap niet echt wat er nu moet gebeuren. :-?[/quote:1ff0eeeefa]Lees de handleiding voordat je post, en als je dan toch post, zeg dan duidelijk wat je wilt. "Ik weet niet wat ik nu moet, raad maar wat ik al wel weet" Ja nee daar hebben wij wat aan... Je moet de bestanden die je wil gebruiken voor je site in C:\PROGRAM FILES\APACHE GROUP\APACHE 2\HTDOCS\ zetten, en je router en/of firewall instellen zodat ze verbindingen toestaan... Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 14 april 2004 Auteur Delen Geplaatst: 14 april 2004 Sorry, maar toch bedankt Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 15 april 2004 Auteur Delen Geplaatst: 15 april 2004 Probeer anders [url=http://www.analogx.com/contents/download/network/sswww.htm]SimpleServer[/url] eens, een simpele en kleine webserver. Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 15 april 2004 Auteur Delen Geplaatst: 15 april 2004 OK, simpleservers werkt goed. Ik heb de website nu werkend als in intyp 'localhost'. Maar bij een webserver is het toch de bedoeling dat ik vanaf een andere pc op mijn webserver kan kijken? Hoe doe ik dat dan? Met mijn ip-adres ofzo? BVD Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 15 april 2004 Auteur Delen Geplaatst: 15 april 2004 Waarom PROBEER je het niet even, dan weet je het. En waarom lees je niet de handleiding? Lui ofzo? Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 15 april 2004 Auteur Delen Geplaatst: 15 april 2004 Nou, ik geloof niet dat dit het forum is waar ik normale antwoorden op mijn vragen kan krijgen zeg. Laat de moderator deze maar op slot zetten, lijkt me beter :wink: Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 15 april 2004 Auteur Delen Geplaatst: 15 april 2004 [quote:dd39cc6725="rikverhagen"]Met mijn ip-adres ofzo?[/quote:dd39cc6725] ALs je het had geprobeerd dan zou je erachter komen dat het klopt :) Quote Link naar reactie
Aanbevolen berichten
Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen