anoniem Geplaatst: 11 april 2004 Delen Geplaatst: 11 april 2004 Stuitte bij toeval op [url=http://www.google-watch.org/]deze website[/url]. Hoe serieus moet je zoiets nemen? Komt bij mij een beetje over als gezeur. Wat vinden jullie ervan? Afkomstig uit de hoek van een concurent? Jan de Boer Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 11 april 2004 Auteur Delen Geplaatst: 11 april 2004 Gewoon een paar etters die aandacht nodig hebben. Wat is er mis met Google? Over alles wat successvol is moet gezeikt worden tegenwoordig. We blijven mensen he... :wink: Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 11 april 2004 Auteur Delen Geplaatst: 11 april 2004 Zodra een bedrijf succes heeft, duiken er gelijk allerlei mensen op die uit jaloezie van dit soort complot-theorien gaan verzinnen. Over Microsoft kan je ook veel van dit soort sites vinden. Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 11 april 2004 Auteur Delen Geplaatst: 11 april 2004 [quote:a1e5feaea0][b:a1e5feaea0]Ze[/b:a1e5feaea0] blijven mensen he...[/quote:a1e5feaea0] Afijn, er zit vast wel een regeltje waarheid in die site, maar grotendeels waarschijnlijk gewoon ilse- / mss-aanhangertjes... Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 11 april 2004 Auteur Delen Geplaatst: 11 april 2004 Waarom een gratis zoekmachine afkraken :-? Hoezo aandachttekort Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 12 april 2004 Auteur Delen Geplaatst: 12 april 2004 Wat er wordt gezegd onder de link "gmail" heeft inmiddels ook het "niet-internetnieuws" gehaald. Velen zijn wantrouwig over de indexingmethodes die Google hierin wil gaan toepassen wegens mogelijke spam.... Verder lijkt het me een aardig bullshitrampenscenario :) Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 12 april 2004 Auteur Delen Geplaatst: 12 april 2004 ik zie het probleem van gmail niet. mailtjes worden op dezelfde manier bewaard als jouw data op jouw computer. mooie van gmail alleen is dat wanneer ik 200mb gebruik er voor een ander minder overblijft. :lol: d. Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 13 april 2004 Auteur Delen Geplaatst: 13 april 2004 [quote:2494366e37="honeymaker"]Wat er wordt gezegd onder de link "gmail" heeft inmiddels ook het "niet-internetnieuws" gehaald. [b:2494366e37]Velen zijn wantrouwig over de indexingmethodes die Google hierin wil gaan toepassen wegens mogelijke spam[/b:2494366e37].... Verder lijkt het me een aardig bullshitrampenscenario :)[/quote:2494366e37] Waarschijnlijk is de spam een net zo groot probleem als bij vergelijkbare diensten als hotmail of yahoo, daar ontvang je ook elke dag wel een paar spammailtjes. Mij lijkt het wel makkelijk zo'n grote mailbox als extra adresje om op websites/forums te dumpen. Voor de serieuze mail gebruik ik toch de mailbox bij m'n provider. Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 13 april 2004 Auteur Delen Geplaatst: 13 april 2004 Zo heb je ook [url=www.google-watch-watch.org]google-watch-watch[/url] en [url=www.google-watch-watch-watch.org]google-watch-watch-watch[/url] is er inmiddels al weer af... Quote Link naar reactie
Aanbevolen berichten
Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen