anoniem Geplaatst: 8 april 2004 Delen Geplaatst: 8 april 2004 ik heb een programma van inernet gehaald en die vraagt om mijn proxy server poort....ik weet niet wat ik daar moet invullen, als ik bij internet-opties-verbinding-en dan bij die instellingen kijk zie ik dat mijn proxy is uitgeschakeld, en nu wil ik dus dat ik weet wat voor proxy server ik moet invullen bij dat programma Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 8 april 2004 Auteur Delen Geplaatst: 8 april 2004 niemand?? Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 8 april 2004 Auteur Delen Geplaatst: 8 april 2004 Denk je dat er sneller iemand reageert als je na een uur al vraagt of niemand het weet? Als je geen proxy-server gebruikt hoef je er ook geen in te vullen lijkt mij. Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 9 april 2004 Auteur Delen Geplaatst: 9 april 2004 [quote:98cf4c8a68="Leo S"][b:98cf4c8a68]Denk je dat er sneller iemand reageert als je na een uur al vraagt of niemand het weet?[/b:98cf4c8a68] Als je geen proxy-server gebruikt hoef je er ook geen in te vullen lijkt mij.[/quote:98cf4c8a68] Precies... Als je niet zonder proxy verder kunt/kan, dan pluk je er toch gewoon een van inet .... Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 10 april 2004 Auteur Delen Geplaatst: 10 april 2004 probeer anders gewoon eens port 80 in te vullen :p Quote Link naar reactie
Aanbevolen berichten
Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen