anoniem Geplaatst: 8 april 2004 Delen Geplaatst: 8 april 2004 Bij een kabelverbinding doe je dat gewoon bij LAN-instellingen toch? Dus via Internetopties, tabblad verbindingen en dan bij LAN instellingen, maar hoe moet dat bij adsl? Ik kan sommige sites door een dns-error niet meer vanaf mijn eigen ip bezoeken, maar wel via www.proxify.com, alleen lukt het dan niet om in te loggen, omdat je daar moet betalen om gebruik te kunnen maken van interactieve sites. Kortom: HELP! Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 8 april 2004 Auteur Delen Geplaatst: 8 april 2004 Waarom denk je dat het bij ADSL-verbindingen anders is? Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 8 april 2004 Auteur Delen Geplaatst: 8 april 2004 Ik meen me te herinneren dat je met adsl geen proxy kunt instellen bij de LAN-instellingen. Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 8 april 2004 Auteur Delen Geplaatst: 8 april 2004 Ik meen me te herinneren dat het WEL kan want er staat een heel mooi vakje [b:c3b37039b1]proxy-instellingen[/b:c3b37039b1] Ga dus eerst maar eens kijken voordat je komt klagen... Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 8 april 2004 Auteur Delen Geplaatst: 8 april 2004 Omdat ik dat ergens heb gehoord en/of gelezen. Bovendien lukt het niet. Ik heb meerdere malen geprobeerd een proxy in te stellen via LAN, maar dat is nog altijd niet gelukt. En dat terwijl het via de site www.proxify.com wel lukt. Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 8 april 2004 Auteur Delen Geplaatst: 8 april 2004 Dan moet je zorgen dat je een werkende proxyserver instelt (doh) Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 8 april 2004 Auteur Delen Geplaatst: 8 april 2004 vaak staan je adsl verbindingen bij je internetoptions bij de gewone tel verbindingen ... selecteer de adsl verbinding druk op geavanceerd en voila .. dus niet die lan dinges van onderin ... das idd vor je netwerk of kabel Quote Link naar reactie
Aanbevolen berichten
Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen