anoniem Geplaatst: 7 april 2004 Delen Geplaatst: 7 april 2004 ik heb een pc met 2 lan poorten en een adsl router voor pc's, als ik alletwee de lanpoorten op de router aansluit, is het dan mogelijk om de snelheid op te krikken omdat de snelheid toch door 2 kanalen naar mijn pc kan gaan ik heb een a7n8x deluxe mobo Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 7 april 2004 Auteur Delen Geplaatst: 7 april 2004 Dat maakt niets uit, je ADSL-snelheid wordt door je provider bepaald. Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 7 april 2004 Auteur Delen Geplaatst: 7 april 2004 maar de snelheid komt toch 2 maal in de pc kan je die niet in serie zetten ofzo zodanign da de snelheid verhooogt Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 7 april 2004 Auteur Delen Geplaatst: 7 april 2004 Nee dat werkt niet, de maximale snelheid die je van je ADSL provider krijgt kan je pc, netwerkkaart, adslrouter en bekabeling makkelijk aan. Het is dus niet zo dat als je dat ene doe wat jij zei dat dan 1 of meerder onderdelen dan sneller de data kan vervoeren. Quote Link naar reactie
Aanbevolen berichten
Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen