anoniem Geplaatst: 31 maart 2004 Delen Geplaatst: 31 maart 2004 Ik heb sinds kort een vreemd met Soulseek (nieuwste versie). Als ik het programma opstart en iets download dan houden MSN, Outlook en Explorer er spontaan mee op. Soulseek download wel gewoon verder. Pas na een reboot komen deze programma's weer aan de praat. Iemand bekend met dit probleem en heeft ook een oplossing? Want in de FAQ van Soulseek staat niets van dit probleem. :( Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 8 november 2004 Auteur Delen Geplaatst: 8 november 2004 Wiskel, ik heb hetzelfde probleem als jou met Soulseek en IE die er ineens mee kapt. Weet jij inmiddels al hoe het op te lossen is? Alvast bedankt! Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 17 december 2004 Auteur Delen Geplaatst: 17 december 2004 Heren, Helaas geen oplossing maar, ik heb ook het probleem dat IE, OE, explorer etc ermee kappen na enige tijd. Ook soulseek zelf stopt dan. Ik kan dan alleen nog maar rebooten dmv de resetknop of aan/uit knop. Zelfs ctrl-alt-del werkt dan niet meer. De FAQ van soulseek zegt dat dit alleen vroeger voorkwam bij win98. Een hele rammel gebruikers echter melden daarop als antwoord dat zij dezelfde problemen hebben bij xp (sp1 en sp2 ook). Ik word er helemaal gestoord van. Weet iemand de oplossing al of heeft misschien iemand nog een oudere (wel werkende) versie? Mario Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 3 juni 2005 Auteur Delen Geplaatst: 3 juni 2005 In de nieuwe versie 1.56c is dit probleem opgelost. Je kunt 'm o.a. downloaden van de site www.soulseek.be . Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 7 juni 2005 Auteur Delen Geplaatst: 7 juni 2005 Thanks, Ga ik zeker uitproberen. Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 15 juni 2005 Auteur Delen Geplaatst: 15 juni 2005 Inmiddels is er trouwens ook een nieuwe versie uit: versie 1.57. Kijk op www.soulseek.be of www.slsknet.org (officiële site) voor meer informatie. Quote Link naar reactie
Aanbevolen berichten
Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen