Ga naar inhoud

Soulseek

Aanbevolen berichten

Ik heb sinds kort een vreemd met Soulseek (nieuwste versie). Als ik het programma opstart en iets download dan houden MSN, Outlook en Explorer er spontaan mee op. Soulseek download wel gewoon verder. Pas na een reboot komen deze programma's weer aan de praat. Iemand bekend met dit probleem en heeft ook een oplossing? Want in de FAQ van Soulseek staat niets van dit probleem. :(
Link naar reactie
  • 7 maanden later...
  • 1 maand later...
Heren, Helaas geen oplossing maar, ik heb ook het probleem dat IE, OE, explorer etc ermee kappen na enige tijd. Ook soulseek zelf stopt dan. Ik kan dan alleen nog maar rebooten dmv de resetknop of aan/uit knop. Zelfs ctrl-alt-del werkt dan niet meer. De FAQ van soulseek zegt dat dit alleen vroeger voorkwam bij win98. Een hele rammel gebruikers echter melden daarop als antwoord dat zij dezelfde problemen hebben bij xp (sp1 en sp2 ook). Ik word er helemaal gestoord van. Weet iemand de oplossing al of heeft misschien iemand nog een oudere (wel werkende) versie? Mario
Link naar reactie
  • 5 maanden later...
  • 2 weken later...

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

• Nieuwe aanmaken...