anoniem Geplaatst: 31 maart 2004 Delen Geplaatst: 31 maart 2004 Ik zoek een programma waarmee je e-mails kan verzenden zonder dat ze zien welk e-mail-adres je zelf hebt... dus dat je eender welk adres er in kan vullen en dat men dus denkt dat het van iemand anders komt... ik weet dat het bestaat want ik heb het al eens gezien, maar weet iemand waar ik het kan downloaden... Zo kan 1 april nog iets leuks worden... Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 31 maart 2004 Auteur Delen Geplaatst: 31 maart 2004 Dat kan gewoon met Outlook Express of Outlook, als afzender kan je ieder willekeurig adres invullen. Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 31 maart 2004 Auteur Delen Geplaatst: 31 maart 2004 ja maar krijgt de ontvanger dan niet de code van je echte email-adres zoiets als fa4539@skynet.be of zo Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 31 maart 2004 Auteur Delen Geplaatst: 31 maart 2004 btw: ik heb het net geprobeerd en het gaat niet, je kan enkel kiezen uit de lijst van je e-mail-forwards Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 31 maart 2004 Auteur Delen Geplaatst: 31 maart 2004 Bij het configureren van je emailaccount, of later via de eigenschappen van je emailaccount, kan je je afzenderadres ingeven. Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 31 maart 2004 Auteur Delen Geplaatst: 31 maart 2004 Ik vind het vrij dubieus als je andere mensen via e-mail wilt lastig vallen, helemaal als je dan ook nog niet je eigen identiteit wenst prijs te geven. Is dat niet wat men noemt spammen? Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 31 maart 2004 Auteur Delen Geplaatst: 31 maart 2004 't is voor 1 april Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 31 maart 2004 Auteur Delen Geplaatst: 31 maart 2004 maar ja misschien te flauw, en stom om er moeite in te steken Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 31 maart 2004 Auteur Delen Geplaatst: 31 maart 2004 Pfffff, als het al teveel moeite is voor jou, hoe zit het met de personen die ook nog eens tijd erin steken om je te helpen :evil: Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 31 maart 2004 Auteur Delen Geplaatst: 31 maart 2004 lees eens hoe SMTP (try google) telnet roelt :) Quote Link naar reactie
Aanbevolen berichten
Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen