anoniem Geplaatst: 23 maart 2004 Delen Geplaatst: 23 maart 2004 Hallo, als ik sommige sites wil bezoeken dan zie ik aan de linkerkant ipv de buttons een hokje met een x erin. Terwijl als ik op een andere pc naar diezelfde site ga de buttons het wel doen en gewoon aan te klikken zijn. Wie weet wat die kan zijn? vrgr Bart Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 23 maart 2004 Auteur Delen Geplaatst: 23 maart 2004 active X instellingen. extra - internetopties - beveiliging - aangepast niveau. zet eerst eens alles op vragen, dan kom je erachter waar de schoen wringt. Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 23 maart 2004 Auteur Delen Geplaatst: 23 maart 2004 helaas :cry: maar dat heeft niet geholpen... Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 24 maart 2004 Auteur Delen Geplaatst: 24 maart 2004 Bartje-d, je lijkt wel op Buffy :wink: Zet Internet beveiliging op gemiddeld. Werkt dan nog niet = - heb je wel Java op de PC? - welke firewall gebruik jij en hoe staan de instellingen van de firewall? grtz Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 24 maart 2004 Auteur Delen Geplaatst: 24 maart 2004 :roll: ik kan niet voor gemiddeld kiezen bij beveiliging, of zit ik verkeerd te kijken? Ik kijk bij extra-internet opties en dan beveiliging Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 24 maart 2004 Auteur Delen Geplaatst: 24 maart 2004 Ik zit hier met hetzelfde probleem. Heb geprobeerd om Java te downloaden, wat niet lukte. Een foutmelding met mijn proxy-instellingen oid. Iemand een idee hoe ik het wel kan downloaden? Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 25 maart 2004 Auteur Delen Geplaatst: 25 maart 2004 misschien dat je die ouwe microsoft virtual machine nog kan downloaden je proxy instellingen kun je instellen bij je netwerkverbindingen ... in internet explorer internetopties kiezen en dan verbindingen ... daar klik je op eigenschappen bij de verbinding ... daar staan je proxy servers vermeld Quote Link naar reactie
Aanbevolen berichten
Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen