anoniem Geplaatst: 21 maart 2004 Delen Geplaatst: 21 maart 2004 Iedere keer als ik Internet Explorer opstart staat er dit: De pagina kan niet worden weergegeven. De pagina waarnaar u zoekt, is momenteel niet beschikbaar. Er zijn mogelijk technische problemen met de website of u moet mogelijk uw browserinstellingen aanpassen. Ik kan dus geen enkele pagina openen. Het rare is alleen dat ik wel alle pagina's wel gewoon kan openen met msn explorer. Heeft iemand enig idee hoe ik weer gewoon kan internetten met IE. Ik heb IE 6.0 en ik heb al een aantal spyware checks gedaan. Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 21 maart 2004 Auteur Delen Geplaatst: 21 maart 2004 Heb je een firewall? Zo ja, heb je deze dan wel goed geconfigureerd. Heeft Internet Explorer permissie om het internet op te mogen? Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 21 maart 2004 Auteur Delen Geplaatst: 21 maart 2004 Internet Explorer heeft in Zone Alarm alle rechten dus dat oet het probleem niet zijn. Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 21 maart 2004 Auteur Delen Geplaatst: 21 maart 2004 Al gescand op spyware? Ad-Aware - Spybot Temp-files leeggemaakt? Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 22 maart 2004 Auteur Delen Geplaatst: 22 maart 2004 Het is gelukt nadat ik een programma heb gedownload om mijn verbinding te herstellen uit de spyware handleiding Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 22 maart 2004 Auteur Delen Geplaatst: 22 maart 2004 heb je hijack this al geprobeerd? zo niet download het hier zet het desnoods op flop en draai het over je pc. dan het log hier plakken kunnen we kijken wat er aan de hand is want waarschijnlijk ben je gehijacked. heb ik zelf ookk gehad [url] http://209.133.47.200/~merijn/files/HijackThis.exe[/url] Quote Link naar reactie
Aanbevolen berichten
Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen