Ga naar inhoud

ANWB

Aanbevolen berichten

Ik zorgde ervoor dat ik terecht kwam op [url=http://www.anwb.nl/admin/404.html]deze pagina[/url] (door gewoon naar [url]www.anwb.nl/eenofanderetekst[/url] te gaan), dan krijg je dus de 404-fout van pagina niet gevonden (van anwb zelf) en daar stond een link op om terug te gaan naar de hoofdpagina, en dat was de link die ik gaf die wel werkte... Maar volgens mij ligt nu heel de site eruit (behalve de 404-pagina), want nu blijft ie alleen maar wachten bij mij als ik naar [url]www.anwb.nl[/url] ga, of naar die ene link... Ze zullen toch wel gewoon een storing hebben.
Link naar reactie
Dank voor je info. Wat betreft die link: je bent net even iets vindingrijker dan ik...... :oops: De problemen liggen inderdaad bij de ANWB, na een paar keer proberen bleek de link www.anwb.nl "tussendoor" wel een keer te werken, even later weer niet. De door jou opgegeven (alternatieve) link werkte in eerste instantie, maar bleef later bij mij ook "hangen"... Dank en groet, Ton
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

• Nieuwe aanmaken...