Ga naar inhoud

Geen internetverbinding na een switch?


LVerloop

Aanbevolen berichten

Op mijn Fritz!Box 7490 router zitten 4 LAN aansluitpunten. Op nr 1 komt de kabel binnen van de glasvezelmodem. Op nr 2 zit een NAS, op nr 3 zit een bridge van Philips Hue en op nr 4 zit een kabel naar de switch. Daar zitten twee kabels naar een kastje van XS4All voor twee televisies. Tot zover werkt alles OK. Als ik dan verder op de switch een kabel prik naar een Devolo Link kastje, krijg ik geen internetverbinding op mijn PC op de 1e verdieping. Sluit ik dezelfde kabel rechtstreeks aan op 1 van de 4 LAN aansluitpunten van de router, dan lukt het wel. Dit zelfde verhaal geldt ook voor de NAS en de Philips Bridge. Wat is er mis?
Link naar reactie
Bedankt voor je reactie. Het probleem is inmiddels opgelost. Ik heb 1 switch gebruikt voor de twee TV aansluitingen. Vervolgens heb ik een tweede switch gebruikt die ik heb aangesloten op een andere LAN aansluiting op de router en die heb ik gebruikt voor de andere apparaten die met internet verbonden moeten worden. Blijkbaar zit er verschil in de functionaliteit tussen de 4 LAN aansluitingen op de router.
Link naar reactie

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...