Ga naar inhoud

zoekfuncktie opslag

Aanbevolen berichten

als ik in een internet zoekfuncktie van b.v mijn eigen startpagina iets opzoek b.v VOETBAL. dan slaat hij dit woord op. als ik de volgende keer het woord VOET wil zoeken staat er al voetbal. omdat hij dit woord overeen komt met mijn eerste 4 getypte lettters. om een verhaal kort te maken hoe wis ik die lijst????????? en hoe vink je hem af zodat hij helemaal niks meer opslaat????? de worden die je zoekt dan. het is net zoiets als de geschiedenis funcktie deze slaat ook op welke paginas je bezocht hebt. deze kun je simpel wissen omdat het anders een lijst wordt die veel te groot wordt. ik hoop dat iemand een simpele uitleg kan geven. ik heb hem op een andere pc een keer uitgezet maar weet nu niet meer hoe? met vriendelijke groet, r.marijnissen
Link naar reactie
Toch wel :D Open IE, tabje Extra\Internet Opties, tabje Inhoud, klik op AutoAanvullen, vervolgens wiss alles en haal alle vinkjes weg. Bevestig dit. Als je regelmatig alles (ook Recent, dus documenten lijst) wil wissen, download het mini progje Disk Cleaner. Zet deze op je PC, start het op, vink alles aan en vervolgens = Clean Download de 387 kb zip, dan heb je alles. Je kan het hier downloaden = http://www.xs4all.nl/~mp2004/ grtz
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

• Nieuwe aanmaken...