anoniem Geplaatst: 2 maart 2004 Delen Geplaatst: 2 maart 2004 Ik heb thuis een probleem we hebben een netwerkje met 4 pc 1 maal xp de andere 3 win 2000 pro al die computers zijn via een hub en dan een multi user modem met het internet verbonden nou is er vorige week een pc een probleem gekomen de pc van mijn broertje deed eerst alles goed internet geen probleem toen heeft ie hem een aan en de volgende dag aangezet en werkte het internet niet meer. We hebben alle instellingen na gekeken van IE, netwerk enzo maar het blijft en op internet kunnen we niet komen. Toen ben ik met een ip adres in de internet balk geprobeert een site te openen dat lukte wel( de enige site met een ip waar ik op kon komen is de control panel van mijn domein www.Querrie.com ) Het is geen probleem ik kan mails ontvangen en versturen en instellingen wijzigen voor mijn site. Maar zodra ik een adres www.google.nl of www.planet.nl in tik geeft ie de melding: "Kan de internet zoekpagina niet openen" ik zo'n melding met een ok druk knop. Het internet op de andere pc werkt goed. Wat moet ik nu?? [img:48740bb912]http://forum.waterscouting.com/images/smiles/icon_confused.gif[/img:48740bb912] Ik heb al IE 5.5 gedeinstaleerd en dan krijg je IE 5.0 ook daarmee lukte het niet toen weer IE 5.5 geinstalleerd en werkte het nog niet [img:48740bb912]http://forum.waterscouting.com/images/smiles/icon_confused.gif[/img:48740bb912] Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 3 maart 2004 Auteur Delen Geplaatst: 3 maart 2004 Staat je dns wel goed ingesteld? Want die moet zorgen voor de vertaling van naam naar ip-adres. Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 5 maart 2004 Auteur Delen Geplaatst: 5 maart 2004 dat zei iemand anders ook al hadden we allemaal gecheckt en alles stond net zoals de andere computers maar het is opgelost we hebben de ip/tcp geuninstalled onder lan instellingen en toen weer geinstalleerd en het werkte weer Quote Link naar reactie
Aanbevolen berichten
Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen