anoniem Geplaatst: 26 februari 2004 Delen Geplaatst: 26 februari 2004 Sinds enkele dagen kan ik nog wel verbinding maken met ie6 (Windows xp), en emailen en downloaden, maar als ik wil internetten lukt dat niet. Ik krijg de volgende melding: "de zoekpagina kan niet worden geopend". Wie kan mij helpen? Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 26 februari 2004 Auteur Delen Geplaatst: 26 februari 2004 Iets meer info svp. Kabel/ADSL/modem? Wat kun je wel downloaden, of bedoel je de mail downloaden? Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 27 februari 2004 Auteur Delen Geplaatst: 27 februari 2004 Mijn verbinding is ADSL (HCCnet), USB-modem. Email downloaden gaat prima, muziek via Kazaa bijvoorbeeld gaat prima, maar puur en alleen het weergeven van internetpagina's hikt, onder eerder genoemde ellendige melding. Ikzelf denk dat er iets met mijn browser zal zijn (al is dat vast geen verheffend inzicht). Maar wat zou ik kunnen doen om mijn probleem op te lossen? Wie (her)kent dit? Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 27 februari 2004 Auteur Delen Geplaatst: 27 februari 2004 Heb jij kort geleden deze update gebruikt?: KB826942 (wireless update?) Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 27 februari 2004 Auteur Delen Geplaatst: 27 februari 2004 Eerlijk gezegd, ik heb geen idee. Ik heb wel auto update Windows XP aanstaan. Zelf internet ik netjes door een draadje. Waarom vraag je dat eigenlijk? Denk je dat dat er wat mee te maken zou kunnen hebben? Herken je wellicht de symptomen? Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 27 februari 2004 Auteur Delen Geplaatst: 27 februari 2004 Check eens bij add/remove software. Daar staan alle updates van windhoos. Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 27 februari 2004 Auteur Delen Geplaatst: 27 februari 2004 OpTorch, bedankt voor de tip. Ik wil het gaan proberen, maar waarom denk jij dat dat er wat mee te maken zou kunnen hebben? Het zou door mij via autoupdate immers achteloos geïnstalleerd moeten zijn, hetgeen dan waarschijnlijk velen overkomen moet zijn. Kennelijk levert het dan alleen bij mij problemen op. Blij met een hopelijk werkende oplossing van jou zet ik daar dan toch wel vraagtekens bij. Logisch? Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 27 februari 2004 Auteur Delen Geplaatst: 27 februari 2004 Ik lees dit ook maar in een andere draad, heb ff gegoogled. :) Daar heeft het vorige week enkelen geholpen deze update te uninstallen. Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 28 februari 2004 Auteur Delen Geplaatst: 28 februari 2004 Jemig, ik heb de bewuste KB826942 helemaal niet op mijn PC, kan dus ook niet verwijderd worden. Begint nu irritant te worden, al 5 dagen zonder internet. Kan niemand mij helpen? Systeemherstel leverde ook niks op, om 1 of andere reden kon die niet goed worden afgerond. GoBack ging niet verder terug dan ruim 2 dagen. Kortom, begin redelijk wanhopig te worden. Wie oh wie? Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 28 februari 2004 Auteur Delen Geplaatst: 28 februari 2004 Is het geen cache probleem? Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 28 februari 2004 Auteur Delen Geplaatst: 28 februari 2004 heb je je startpagina wel goed ingesteld? Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 28 februari 2004 Auteur Delen Geplaatst: 28 februari 2004 Misschien moeten we eens kijken of we het probleem met [url=http://www.spywareinfo.com/~merijn/files/HijackThis.exe]HijackThis[/url] kunnen oplossen. Download, unzip en run het programma. Klik op scan, save log en sla het log op als een .txt bestand. Kopieer en plak de inhoud in je volgende bericht. Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 28 februari 2004 Auteur Delen Geplaatst: 28 februari 2004 misschien gekke vraag maar hoe ben je hier terecht gekomen? Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 28 februari 2004 Auteur Delen Geplaatst: 28 februari 2004 :o volgens mij is 'ie alweer verdwenen, of de buurman is op vakantie :wink: Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 29 februari 2004 Auteur Delen Geplaatst: 29 februari 2004 Nee, de buurman is terug van vakantie, maar ik gebruik een oude pc via de gewone telefoonlijn. Een cache-probleem? Geen flauw idee. Hoe kan ik dat onderkennen? Mijn startpagina is prima ingesteld, dat zal het niet zijn. Ongeacht welke site je intikt, zelfde foutmelding. Wat kan Hijackthis voor mij betekenen? Overigens, erg bedankt tot dusver voor alle respons. Zelf heb ik nu Mozilla geïnstalleerd. Ik kannu weer alles, maar dus zonder IE6.0. En toch wil ik weten waar het door komt en wat ik er aan kan doen. Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 29 februari 2004 Auteur Delen Geplaatst: 29 februari 2004 Als de cache vol zit moet je de map tijdelijke intenet files leegmaken. Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 29 februari 2004 Auteur Delen Geplaatst: 29 februari 2004 Logfile of HijackThis v1.97.7 Scan saved at 14:04:21, on 29-2-2004 Platform: Windows XP (WinNT 5.01.2600) MSIE: Internet Explorer v6.00 (6.00.2600.0000) Running processes: C:\WINDOWS\System32\smss.exe C:\WINDOWS\system32\winlogon.exe C:\WINDOWS\system32\services.exe C:\WINDOWS\system32\lsass.exe C:\WINDOWS\system32\svchost.exe C:\WINDOWS\System32\svchost.exe C:\Program Files\Common Files\Symantec Shared\ccSetMgr.exe C:\Program Files\Common Files\Symantec Shared\ccEvtMgr.exe C:\WINDOWS\system32\spoolsv.exe C:\Program Files\Common Files\Symantec Shared\ccProxy.exe C:\Program Files\Norton SystemWorks\Norton GoBack\GBPoll.exe C:\PROGRA~1\NORTON~1\NORTON~4\GHOSTS~2.EXE C:\Program Files\Ahead\InCD\InCDsrv.exe C:\Program Files\Common Files\Microsoft Shared\VS7Debug\mdm.exe C:\Program Files\Norton SystemWorks\Norton Antivirus\navapsvc.exe C:\PROGRA~1\NORTON~1\NORTON~2\NPROTECT.EXE C:\Program Files\Common Files\Symantec Shared\SNDSrvc.exe C:\PROGRA~1\NORTON~1\NORTON~2\SPEEDD~1\NOPDB.EXE C:\WINDOWS\System32\svchost.exe C:\Program Files\Norton SystemWorks\Norton Antivirus\SAVScan.exe C:\WINDOWS\Explorer.EXE C:\Program Files\Common Files\Symantec Shared\ccApp.exe C:\Program Files\Norton SystemWorks\Norton Ghost\GhostStartTrayApp.exe C:\Program Files\Norton SystemWorks\Password Manager\AcctMgr.exe C:\Program Files\Alcatel\SpeedTouch USB\Dragdiag.exe C:\Program Files\Java\j2re1.4.2_01\bin\jusched.exe C:\Program Files\Ahead\InCD\InCD.exe C:\Program Files\ABBYY FineReader 7.0 Professional Edition\AbbyyNewsReader.exe C:\Program Files\Logitech\iTouch\iTouch.exe C:\WINDOWS\System32\ctfmon.exe C:\Program Files\Messenger\msmsgs.exe C:\Program Files\Adobe\Acrobat 6.0\Distillr\acrotray.exe C:\Program Files\Norton SystemWorks\Norton GoBack\GBTray.exe C:\Program Files\mozilla.org\Mozilla\mozilla.exe C:\Mijn gedeelde map\HijackThis.exe R0 - HKCU\Software\Microsoft\Internet Explorer\Main,Start Page = http://www.google.nl R0 - HKLM\Software\Microsoft\Internet Explorer\Main,Start Page = http://www.google.nl/ R1 - HKLM\Software\Microsoft\Internet Explorer\Main,Default_Page_URL = http://www.google.nl R1 - HKCU\Software\Microsoft\Internet Explorer\Main,Window Title = Microsoft Internet Explorer aangeboden door André R0 - HKCU\Software\Microsoft\Internet Explorer\Toolbar,LinksFolderName = Koppelingen R1 - HKCU\Software\Microsoft\Internet Connection Wizard,Shellnext = http://www.google.nl/ O2 - BHO: (no name) - {06849E9F-C8D7-4D59-B87D-784B7D6BE0B3} - C:\Program Files\Adobe\Acrobat 6.0\Acrobat\ActiveX\AcroIEHelper.dll O2 - BHO: Ipswitch.WsftpBrowserHelper - {601ED020-FB6C-11D3-87D8-0050DA59922B} - C:\Program Files\WS_FTP Pro\wsbho2k0.dll O2 - BHO: Web assistant - {9ECB9560-04F9-4bbc-943D-298DDF1699E1} - C:\Program Files\Common Files\Symantec Shared\AdBlocking\NISShExt.dll O2 - BHO: (no name) - {AE7CD045-E861-484f-8273-0445EE161910} - C:\Program Files\Adobe\Acrobat 6.0\Acrobat\AcroIEFavClient.dll O2 - BHO: NAV Helper - {BDF3E430-B101-42AD-A544-FADC6B084872} - C:\Program Files\Norton SystemWorks\Norton Antivirus\NavShExt.dll O3 - Toolbar: Norton AntiVirus - {42CDD1BF-3FFB-4238-8AD1-7859DF00B1D6} - C:\Program Files\Norton SystemWorks\Norton Antivirus\NavShExt.dll O3 - Toolbar: Web assistant - {0B53EAC3-8D69-4b9e-9B19-A37C9A5676A7} - C:\Program Files\Common Files\Symantec Shared\AdBlocking\NISShExt.dll O3 - Toolbar: Adobe PDF - {47833539-D0C5-4125-9FA8-0819E2EAAC93} - C:\Program Files\Adobe\Acrobat 6.0\Acrobat\AcroIEFavClient.dll O3 - Toolbar: &Radio - {8E718888-423F-11D2-876E-00A0C9082467} - C:\WINDOWS\System32\msdxm.ocx O4 - HKLM\..\Run: [ccApp] "C:\Program Files\Common Files\Symantec Shared\ccApp.exe" O4 - HKLM\..\Run: [GhostStartTrayApp] C:\Program Files\Norton SystemWorks\Norton Ghost\GhostStartTrayApp.exe O4 - HKLM\..\Run: [AcctMgr] C:\Program Files\Norton SystemWorks\Password Manager\AcctMgr.exe /startup O4 - HKLM\..\Run: [NeroFilterCheck] C:\WINDOWS\system32\NeroCheck.exe O4 - HKLM\..\Run: [SpeedTouch USB Diagnostics] "C:\Program Files\Alcatel\SpeedTouch USB\Dragdiag.exe" /icon O4 - HKLM\..\Run: [SunJavaUpdateSched] C:\Program Files\Java\j2re1.4.2_01\bin\jusched.exe O4 - HKLM\..\Run: [URLLSTCK.exe] C:\Program Files\Norton Internet Security\UrlLstCk.exe O4 - HKLM\..\Run: [InCD] C:\Program Files\Ahead\InCD\InCD.exe O4 - HKLM\..\Run: [FineReader7NewsReaderPro] C:\Program Files\ABBYY FineReader 7.0 Professional Edition\AbbyyNewsReader.exe O4 - HKLM\..\Run: [zBrowser Launcher] C:\Program Files\Logitech\iTouch\iTouch.exe O4 - HKCU\..\Run: [CTFMON.EXE] C:\WINDOWS\System32\ctfmon.exe O4 - HKCU\..\Run: [MSMSGS] "C:\Program Files\Messenger\msmsgs.exe" /background O4 - HKCU\..\Run: [LDM] \Program\BackWeb-8876480.exe O4 - Startup: Doorgaan met Windows Update-installatie.lnk = C:\WINDOWS\Windows Update Setup-bestanden\ie6setup.exe O4 - Startup: Tiscali.lnk = C:\Program Files\Tiscali\TisConnectionCheck.exe O4 - Global Startup: Acrobat Assistant.lnk = C:\Program Files\Adobe\Acrobat 6.0\Distillr\acrotray.exe O4 - Global Startup: Logitech Desktop Messenger.lnk = C:\Program Files\Logitech\Desktop Messenger\8876480\Program\LDMConf.exe O4 - Global Startup: Microsoft Office.lnk = C:\Program Files\Microsoft Office\Office10\OSA.EXE O4 - Global Startup: Norton GoBack.lnk = C:\Program Files\Norton SystemWorks\Norton GoBack\GBTray.exe O8 - Extra context menu item: E&xporteren naar Microsoft Excel - res://C:\PROGRA~1\MICROS~2\Office10\EXCEL.EXE/3000 O9 - Extra 'Tools' menuitem: Sun Java Console (HKLM) O9 - Extra button: Messenger (HKLM) O9 - Extra 'Tools' menuitem: Windows Messenger (HKLM) O14 - IERESET.INF: START_PAGE_URL=http://www.tiscali.nl O16 - DPF: {3E68E405-C6DE-49FF-83AE-41EE9F4C36CE} (Office Update Installation Engine) - http://office.microsoft.com/officeupdate/content/opuc.cab O16 - DPF: {9F1C11AA-197B-4942-BA54-47A8489BB47F} (Update Class) - http://v4.windowsupdate.microsoft.com/CAB/x86/unicode/iuctl.CAB?37941.4958796296 O16 - DPF: {D27CDB6E-AE6D-11CF-96B8-444553540000} (Shockwave Flash Object) - http://download.macromedia.com/pub/shockwave/cabs/flash/swflash.cab O17 - HKLM\System\CCS\Services\Tcpip\..\{49E6738E-3DD8-41D0-9A9E-C58F5E8DB9AD}: NameServer = 62.251.0.6 62.251.0.7 Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 29 februari 2004 Auteur Delen Geplaatst: 29 februari 2004 Beëindig je windows Update eens. Misschien is het probleem daar mee opgelost.... oorzaak: O4 - Startup: Doorgaan met Windows Update-installatie.lnk = C:\WINDOWS\Windows Update Setup-bestanden\ie6setup.exe Voor de rest lijkt me deze log clean. Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 29 februari 2004 Auteur Delen Geplaatst: 29 februari 2004 dat is van na de problemen, 'k getracht een nieuwe ie 6 te installeren. Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 29 februari 2004 Auteur Delen Geplaatst: 29 februari 2004 [url=http://support.microsoft.com/default.aspx?scid=kb;en-us;Q318378]How to Reinstall or Repair Internet Explorer and Outlook Express in Windows XP[/url] Quote Link naar reactie
Aanbevolen berichten
Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen