anoniem Geplaatst: 21 februari 2004 Delen Geplaatst: 21 februari 2004 Beste mensen, Ik zit in ene met nogal een vreemd probleem. Ik heb zo juist een nieuw moederbord,processor en geheugen ingebouwd. Zoals vaak wordt aangeraden heb ik alles opnieuw geinstalleerd incl nieuwste 4in1 drivers. Nu verbreekt om de een of andere reden me internet verbinding 1 a 2 keer per uur. Vooral tijdens het surfen op internet komt dit probleem vaak voor. Als ik aan het gamen ben online verbreekt de verbing ook zeker 1 a 2 keer per uur en het lijkt wel of me verbinding dan gereset wordt of zo. Ik heb dit nu al 2 dagen.Heel vervelend dus als iemand weet wat ik hieraan kan doen wardeer ik dat ten zeerste. -heb deze topic ook onder moederborden geplaats uit twijfel- Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 21 februari 2004 Auteur Delen Geplaatst: 21 februari 2004 Heb je miss een onboard internet kaart op je moederbord zitten? Het kan zijn dat die het niet goed doet. Dan moet je ffjtes een gewone internetkaart erin zetten. Of je moederbord terugsturen. Maar dat heb je helemaal geen computer meer. Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 21 februari 2004 Auteur Delen Geplaatst: 21 februari 2004 [url=http://forum.computertotaal.nl/phpBB/viewtopic.php?t=114171&highlight=]crosspost[/url] Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 21 februari 2004 Auteur Delen Geplaatst: 21 februari 2004 Wat zegt ie ook .. lezen is ook een vak apart: [quote:90c4e70851] -heb deze topic ook onder moederborden geplaats uit twijfel-[/quote:90c4e70851] Quote Link naar reactie
Aanbevolen berichten
Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen